create your own banner at mybannermaker.com!

Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017





'Εχουμε ηθική υποχρέωση να αγωνιστούμε...



Φίλοι με ρωτούν,απορούν, πως πήρα το ρίσκο να αναλάβω ευθύνες σε μία τόση δύσκολη εποχή για τον Ερασιτέχνη Π.Α.Ο


Απαντώ:

Τα 5/6 της ζωής μου τα έχω ζήσει στο σύλλογο της καρδιάς μου, με αγώνες ως αθλητής ,έμαθα να αγωνίζομαι και να είμαι περήφανος για το Τριφύλλι που φορούσα στο στήθος .

Ως αρχηγός τμήματος προσπάθησα για το καλύτερο εφικτό στο άθλημα της Πάλης των Ολυμπιονικών, όχι και τόσο εύκολο...




Το πιστεύω μου είναι, ότι ο μεγαλύτερος σύλλογος της χώρας που έχει στην ιστορία του, τον Απόστολο Νικολαΐδη, Αντώνη Ματζαβελάκη,Παύλο κ Θανάση Γιαννακόπουλο,Αχιλλέα Μακρόπουλο που έγραψαν την ιστορία του Παναθηναϊκού Α.Ο με χρυσά γράμματα ,δεν μπορεί να μένει χωρίς διοίκηση , ακυβέρνητος.


Το γεγονός αυτό να φέρνει στο Σύλλογο ανυπολόγιστα δεινά και συνέπειες ...


Εν γνώση μου, πιστεύω και οι έντεκα υπόλοιποι συνάδελφοι που αναλάβαμε αυτή τη βαριά ευθύνη δεν έχουμε άγχος αν θα τσαλακωθούμε,αλλά άγχος και συνέστηση της ευθύνης μας ,ότι είναι αναγκαίο να επαναφέρουμε το σύλλογο σε τροχιά λειτουργίας και διεκδίκησης τίτλων με όποιες προσωπικές απώλειες.





'Εχουμε ηθική υποχρέωση να αγωνιστούμε...

Ξεκινήσαμε

Θεόδωρος Συνοδινός
Γενικός γραμματέας
Παναθηναϊκού Α.Ο








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου