Πέμπτη, 27 Μαρτίου 2014

H Συνέλευση θα γίνει, σύμφωνα με το Καταστατικό, στις 29 Μαρτίου 2014 ημέρα Σάββατο, ώρα 12:00,

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ Α.Ο Δευτέρα 10 Μαρτίου, 2014α-α+
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ

ΠΡΟΣ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ

Σε συνέχεια της από 12/01/2014 Έκτακτης  Γεν. Συνέλευσης των Μελών του Ομίλου προσκαλείστε στις 22/3/2014 και ώρα 12:00, στο γήπεδο Απ. Νικολαϊδης (θύρα 7), προς ολοκλήρωση της

ΘΕΜΑΤΑ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ


  1. Τροποποίηση του άρθρου 8 του Καταστατικού που προέβλεπε ότι για την εγγραφή νέου μέλους ο προτεινόμενος έπρεπε να έχει όλες τις απαιτούμενες από το Νόμο και Καταστατικό προυποθέσεις και δεν εμπίπτει στις απαγορευτικές διατάξεις αυτών και όφειλε να συνυποβάλλει και τα σχετικά πιστοποιητικά .

  2. Τροποποίηση του άρθρου 13 του Καταστατικού που προέβλεπε ότι η διοίκηση του Σωματείου αποτελείται υπό δεκαπενταμελές(15) Συμβούλιο .

  3. Τροποποίηση του άρθρου 28 του Καταστατικού που προέβλεπε ότι δεκαπέντε (15) ημέρες προ πάσης Γ.Σ. αποστέλλεται προς τα μέλη μέσω επιστολής πρόσκληση , δημοσιευομένης άμα εις τον Τύπον σχετικής ανακοίνωσης , περί του τόπου , χρόνου αυτής και συζητητέων θεμάτων .

  4. Διάφορα Θέματα .

Σε περίπτωση μη απαρτίας η Συνέλευση θα γίνει, σύμφωνα με το Καταστατικό, στις 29 Μαρτίου 2014  ημέρα Σάββατο, ώρα 12:00, στον ίδιο χώρο και με τα ίδια θέματα ημερήσιας διάταξης. Κατά την ημερομηνία αυτή η Συνέλευση θα θεωρηθεί ότι βρίσκεται σε απαρτία, ανεξάρτητα από τον αριθμό των μελών που θα παραστούν. Δικαίωμα συμμετοχής στη Γενική Συνέλευση έχουν μόνο τα ταμειακώς ενημερωμένα μέλη, που έχουν συμπληρώσει ένα ημερολογιακό έτος από την ημερομηνία εγγραφής τους.

Παρακαλούνται τα τακτικά ταμειακώς ενημερωμένη μέλη να δώσουν το παρόν στην πρώτη συνέλευση προκειμένου να συμπληρωθεί η απαιτούμενη, βάση του καταστατικού, απαρτία.

Πρωταθλήτριες οι «πράσινες» νεάνιδες!

Πρωταθλήτριες οι «πράσινες» νεάνιδες!

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ Α.Ο 
Τετάρτη 26 Μαρτίου, 2014α-Πρωταθλήτριες οι «πράσινες» νεάνιδες!
Οι κορίτσαροι του Αποστόλη Παναγόπουλου επικράτησαν της ομάδας του Γαλατσίου με 65-54 (3-2 νίκες) και στέφθηκαν για πρώτη φορά στην ιστορία πρωταθλήτριες Α' κατηγορίας Νεανίδων, ενώ ετοιμάζονται πλέον για τη συμμετοχή τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα.
Στον Ταφο του Ινδού και μπροστά σε γεμάτες κερκίδες, ο Παναθηναϊκός είχε τον έλεγχο του αγώνα από την αρχή -και παρά την άτυχη στιγμή του τραυματισμού της αρχηγού του Άννας Μαρίας Κορακίτη*- μέχρι το τέλος του αγώνα με την Χριστινάκη πρώτη σκόρερ του αποψινού τελικού να σημειώνει 31 πόντους και την Φάρου να ακολουθεί με 10.
Μετά τη λήξη της αναμέτρησης, οι "πράσινες" σήκωσαν την κούπα μέσα στο σπίτι τους και πανηγύρισαν τον τίτλο, που μεταφράζεται και ως η... επόμενη γενιά πρωταθλητριών του Συλλόγου!
Τα δεκάλεπτα: 24-15, 40-30, 50-39, 65-54
Παναθηναϊκός (Παναγόπουλος): Κορακίτη 3 (1), Γαλιατσάτου 3, Καραμπεσίνη 4, Βελούδη 2, Χριστινάκη 31 (2), Γεωργίου 2, Βουκίδη, Θεοδωροπούλου, Κατσιμάρδου 8, Φάρου 10, Λυκούδη 2.
Γαλάτσι (Χρυσικάκης): Βιντζηλαίου Α. 25, Φουράκη Β. 8, Μήτρου, Ζυγογιάννη 4, Βιντζηλαίου Στ. 9, Καραχάλιου 8.
*Περαστικά στην αρχηγό μας!Η οικογένεια του Παναθηναϊκού είναι δίπλα της.
**Συγχαρητήρια στο προπονητικό τιμ και τις αθλήτριες για τον πρώτο τίτλο σε επίπεδο νεανίδων για το Τριφύλλι!
Πρωταθλήτριες οι «πράσινες» νεάνιδες!Πρωταθλήτριες οι «πράσινες» νεάνιδες!

Τετάρτη, 26 Μαρτίου 2014


Το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Αθηναίων ενέκρινε με μεγάλη πλειοψηφία το μνημόνιο συνεργασίας με τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό και την παραχώρηση του Skate Park. Ο αντιδήμαρχος Ανάπτυξης και Εμπορίου, Γιώργος Αναγνωστόπουλος, τόνισε ότι η χρήση του Ολυμπιακού Σταδίου είναι η ενδεδειγμένη για τον Παναθηναϊκό.
 Με συντριπτική πλειοψηφία εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου της Αθήνας το μνημόνιο συνεργασίας με τον Ερασιτέχνη Παναθηναϊκό, στη «μαραθώνια» συνεδρίαση της Τετάρτης, 26 Μαρτίου.
Όλες οι δημοτικές παρατάξεις αποδέχτηκαν ότι η πρόταση του Παναθηναϊκού επιτρέπει την καλύτερη αξιοποίηση του Skate Park των Αμπελοκήπων και τη μέγιστη ωφέλεια όλων, αφού θα μετατραπεί σε ένα μικρό αθλητικό κέντρο χωρίς οικονομικό κόστος για τη Δημαρχία και θα παρέχεται πρόσβαση στα σχολεία και στους πολίτες.
Ο μοναδικός συνδυασμός ο οποίος καταψήφισε ήταν ο προσκείμενος στο ΚΚΕ, αφού δια του επικεφαλής του, Νίκου Σοφιανού, έχει τονίσει ότι τάσσεται κατά της εκμετάλλευσης της κρατικής περιουσίας από ιδιώτες.
Παρόντες σύλλογοι και σωματεία
Η συνεδρίαση άρχισε στις 15:40, αλλά με τις χρονοτριβές και τις αντιδικίες ανάμεσα στις παρατάξεις, το θέματα πράσινου ενδιαφέροντος άρχισαν να συζητούνται στις 20:00!
Εκ μέρους της πλειοψηφίας του Γιώργου Καμίνη, τοποθετήθηκε ο σύμβουλος Βασίλης Αγγελόπουλος, ο οποίος απάντησε στις αιτιάσεις των σωματείων και των συλλόγων που αντιδρούν. Χαρακτηριστικά, παρόντες ήταν οι πολιτιστικοί σύλλογοι Άνω Αμπελοκήπων και Κέντρο Αμπελοκήπων και τα ποδοσφαιρικά σωματεία της Πέρα Κλουμπ, του ΓΣ Αμπελοκήπων και του Γκυζιακού.
«Ο Δήμος συμπαραστέκεται σε όλους τους αθλητικούς φορείς, αλλά οφείλετε να κατανοήσετε ότι η δυναμική και το μέγεθος του Παναθηναϊκού θα σας ωφελήσει όλους. Δεν υπάρχει λόγος να θεωρείτε προνομιακή τη μεταχείριση, γιατί και εσείς θα κερδίσετε από τον Παναθηναϊκό» ήταν τα λόγια του Βασίλη Αγγελόπουλου.
Τα επόμενα βήματα
Η αναπληρώτρια Δήμαρχος, Σουλτάνα Σπυρόπουλου, μοίρασε στους επικεφαλής των παρατάξεων τη σύμβαση στην τελική μορφή της και ανέλυσε τα οφέλη που προκύπτουν για το Δήμο και τους Δημότες. Όπως ανέφερε, θα είναι τετραετούς διάρκειας και εκείνη συνιστά την έγκριση της από το Δημοτικό Συμβούλιο, ειδικά από τη στιγμή που γνωμοδότησε θετικά και το 7 Διαμέρισμα.
Πλέον, η σύμβαση θα σταλεί στην Περιφέρεια Αττικής ώστε να εγκριθεί από τον Περιφερειάρχη, Γιάννη Σγουρό και να επισημοποιηθεί τυπικά. Πάντως, οι εκπρόσωποι των πολιτιστικών συλλόγων δεν απέκλεισαν την πιθανότητα να την προσβάλλουν νομικά στις επόμενες ημέρες και να διεκδικήσουν την ακύρωση της.
Eπιμένει ο Αντιδήμαρχος για ΟΑΚΑ!!
Προ λίγων ημερών το Sport24.gr έφερε στην επιφάνεια το εσωτερικό έγγραφο του αντιδημάρχου Εμπορίου και Ανάπτυξης, Γεώργιου Αναγνωστόπουλου, με το οποίο προτείνει την χρήση του «Σπύρος Λούης» από τον Παναθηναϊκό έως ότου κατασκευαστεί το νέο γήπεδο του στο Βοτανικό, στο πλαίσιο της Διπλής Ανάπλασης.
Την Τετάρτη 26/3, στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της Αθήνας, ο Γιώργος Αναγνωστόπουλος επέμεινε στην άποψη του.
Αρχικά, εξήγησε ότι το έγγραφο είναι ανεπίσημο, πρόκειται για δικές του ιδέες τις οποίες κοινοποίησε στο Δήμαρχο, Γιώργο Καμίνη και στους υπόλοιπους δημοτικούς συμβούλους και δεν αποτελεί δημοτική θέση.
Κατόπιν, τόνισε με έμφαση: «Θεωρώ ότι οι προτάσεις μου κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση. Επίσης, πιστεύω ότι αυτή η κίνηση θα βοηθήσει τον Παναθηναϊκό και το Δήμο, εφόσον υλοποιηθεί. Η χρήση του Ολυμπιακού Σταδίου δίνει την καλύτερη δυνατή λύση στο γηπεδικό πρόβλημα του Παναθηναϊκού τη δεδομένη χρονική στιγμή».
Στη συνέχεια, αναφέρθηκε στις επιθέσεις που δέχτηκε για τη δημοσιοποίηση των θέσεων του: «Είδα σε διάφορα blogs το έγγραφο μου και διάβασα τις πολλές επιθέσεις που δέχτηκα. Μέχρι ότι εξυπηρετώ συμφέροντα, γράφτηκε. Το αντίθετο συμβαίνει. Η πρόταση μου έρχεται σε αντίθεση με τα συμφέροντα που παίζονται στην πλάτη των οπαδών του Παναθηναϊκού. Και δεν πρόκειται να ανεχθώ την ποινικοποίηση των απόψεων μου».
http://www.panathinaikoskosmos.com/123324/egkrithike-to-mnimonio-dimoy-erasitechni-epimenei-o-antidimarchos-na-paei-o-panathinaikos-sto-oaka/?

Κυριακή, 23 Μαρτίου 2014

ΜΑΣΤΟΡΑ ΙΩΑΝΝΑ

25η ΜΑΡΤΙΟΥ -ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ

Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα ΚΟΣΜΟΣ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ 27&28/3/2010



"ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ"

Πρότυπο αυταπάρνησης και οδηγός για το σήμερα και το αύριο η Μαντώ Μαυρογένους

Της Ιωάννας Η. Μάστορα

Από τη μία η επέτειος της Ελληνικής  Επανάστασης του 21 και από την άλλη οι συστηματικές παρενοχλήσεις Ελληνικών αεροσκαφών που περιπολούν στο Αιγαίο από τους Τούρκους, ταράζουν τα λιμνάζοντα νερά του εφησυχαμού μας στο πνεύμα του «όλα καλά κι όλα ωραία». Όταν μάλλιστα οι τελευταίοι υποστηρίζουν ότι πρόκειται για Τουρκικό εναέριο χώρο, η πρόκληση γίνεται ακόμη περισσότερο, ένας απίστευτος μπελάς για τους ειδήμονες του ΓΕΕΘΑ.
Την ίδια στιγμή, είναι λυπηρό να συζητάμε αν χρειάζονται οι παρελάσεις και οι σχολικές εορτές. Δεν είναι λίγοι αυτοί που στο όνομα του διεθνισμού, εξεγείρονται κι αγανακτούν με την έπαρση της σημαίας. Θεωρούν την «κουβέντα» αυτή γραφική και ντεμοντέ. Αγανακτούν με τα σύμβολα, τον εθνικό ύμνο, τους ήρωες της Επανάστασης. Ακόμη και τους γελοιοποιούν. Δεν βλέπουν ξεκάθαρα ότι άλλο εθνικιστής, ή σωβινιστής κι άλλο πατριώτης. Γιατί αυτός που εκτιμά την ιστορία του θα σεβαστεί και την ιστορία και τους αγώνες των άλλων λαών.
Είναι απαραίτητο να επαγρυπνούμε όχι με ρατσισμό, ξενοφοβία κι εθνικιστικές εξάρσεις. Αγαπάμε τους ξένους, συνεργαζόμαστε μαζί τους, αλλά όχι αφελώς, όπως ο καλός ποιμένας θα προστάτευε τα προβατά του από τους λύκους. Η Ελλάδα έχει δείξει πάντοτε σεβασμό στους γείτονές της, γεγονός που αποδεικνύεται από τη διεθνή μας αμυντική διπλωματία και τις πράξεις καλής θελήσεως. Επιπλέον, οι πνευματικοί μας ταγοί, με ζήλο καλλιέργησαν τη διαπολιτισμική αγωγή και παιδεία  ένα ανεκτίμητο διαμάντι στα καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα προσπαθώντας μεγαλόκαρδα να επικοινωνήσουν στη νεολαία μας το μήνυμα «συγχωρώ και ξεχνώ».
Η αντίληψη της ταυτότητας
Είναι σημαντικό όμως παράλληλα να οξύνουμε την αντίληψη της ταυτότητας των ριζών, των παραδόσεων, των αγώνων των προγόνων μας που μας διασφάλισαν την ελευθερία ως ύψιστο αγαθό. Είναι λυπηρό να αγνούμε την ιστορία , γιατί με αυτόν τον τρόπο αγνοούμε  τις ρίζες  μας και χωρίς ρίζες είναι εύκολο να γίνουμε ανεμομαζώματα, ανεμοσκορπίσματα.. «μητρός τε και πατρός και των άλλων προγόνων απάντων τιμιώτερον εστί η πατρίς…»
Σε αυτό το πνεύμα θέλησα να αναδείξω κάποια στοιχεία για μία εκ των ηρωικών μορφών της Επανάστασης κι αυτό γιατί οι αρετές όταν ενσαρκώνονται , είναι παραδείγματα που συγκινούν και συνεπαίρνουν, φωτεινοί φάροι που σκορπίζουν τα σκοτάδια της αμφιβολίας. Είναι καλύτερο να αναδεικνύεις την αρετή παρά να προβάλλεις τα ελαττώματα της φυλής, σημείωνε ο Σπινόζα.
Δεν ήταν εύκολη η επιλογή ανάμεσα στους γίγαντες, αρχέτυπα ηρωισμού, θέλησης, θάρρους, αυταπάρνησης και φιλοπατρίας. Επέλεξα τη Μαντώ Μαυρογένους κι αυτό γιατί η Μαντώ δεν περιορίστηκε στα πεδία των μαχών-σήμερα αυτό το πρότυπο θα θεωρείτο ξεπερασμένο και ανεπίκαιρο. Απόλυτη κι υπερήφανη ως το τέλος , υπόμεινε όλα τα δεινά χωρίς να μετανιώσει ποτέ. Για αυτό έμεινε αρχετυπικά  στις συνειδήσεις όλων μας ως η Ελληνίδα θεά του έρωτα και του πολέμου. Η Μαντώ είναι διαχρονικά επίκαιρη  και σύγχρονη,  έσπασε όλα τα στερεότυπα της εποχής της, θυσίασε τα πάντα, πλούτο, νιάτα, ομορφιά, την προοπτική ενός καλού συζύγου και οικογένειας –που όλες οι κοπέλες  της εποχής της ονειρεύονταν –για ένα και μόνο ιδανικό, την φιλοπατρία.
Με την έναρξη της επανάστασης  πήγε στη Μύκονο και ξεσήκωσε τους κατοίκους εναντίον των Τούρκων.  Με πλοία εξοπλισμένα με δικά της έξοδα καταδίωξε τους πειρατές που λυμαίνοταν τις Κυκλάδες κι αργότερα πολέμησε στο Πήλιο, στην Φθιώτιδα, και στη Λιβαδειά. Η μόρφωσή της, εμποτισμένη με τις ιδέες των διαφωτιστών, την καταξίωσε πνευματική πρέσβειρα της Ελλάδας.  Γνωρίζοντας καλά τη Γαλλική γλώσσα, έγραψε συγκινητική  έκκληση  προς τις γυναίκες της  Γαλλίας ζητώντας τη συμπαράστασή τους στον πληθυσμό της Ελλάδας. Διέθεσε όλη της την περιουσία στον αγώνα. Ο Ιωάννης Καποδίστριας της απένειμε - τιμή μοναδική σε γυναίκα - το αξίωμα της Επίτιμου Αντιστρατήγου.
Είμαστε μικροί
Ποιο ήταν όμως το τέλος της; Ο χαμός του Υψηλάντη, το μένος του Κωλέτη, η αγνωμοσύνη των συμπατριωτών της. Πέθανε μόνη έρημη και λησμονημένη. Οι άνθρωποι δεν  αντέχουν τη γεναιοδωρία, την ανωτερότητα κάποιου άλλου. Γιατί είμαστε μικροί και η ηθική ανύψωση του άλλου μας προκαλεί να γίνουμε καλύτεροι, όπως αναλύει στο έργο του «Μικρή πραγματεία περί μεγάλων αρετών» ο Γάλλος φιλόσοφος ανθρωπιστής των καιρών μας André Comte Sponville.
Εκείνη που διέθεσε όλα της τα υπάρχοντα για τον ιερό αγώνα της ελευθερίας. Εκείνη που ξεσήκωνε τους Έλληνες με την φλόγα της καρδιάς της και τα λόγια της στο πεδίο των μαχών, εκείνη που δεν ήταν ένα αερικό αλλόκοσμο, αλλά άνθρωπος με σάρκα και οστά, μια Ελληνίδα κόρη της Μυκόνου. Όταν τη ρώτησαν τι πρόσφερε στον αγώνα απάντησε «τίποτε» για να επιβεβαιώσει ξανά και ξανά τη μεγαλοσύνη της καρδιάς της. 
Δίκαια πλέον η λεβεντιά, η ανδρεία, η περηφάνεια και η τιμή ταυτίζονται με το όνομά της «Μαντώ Μαυρογένους, επ ελευθερία κληθείσαν Μύκονον κτήσαν νήσου αεί πρόμαχος».
Αυτήν την ηρωίδα μας ζητάνε κάποιοι κουλτουριάρηδες να ξεχάσουμε;
 Αυτήν τη γενναία καρδιά να μην προβάλλουμε στη νεολαία μας;
 Σε αυτήν την ιερή μορφή να μην υποκλιθούμε;
Μαντώ Μαυρογένους «Αιωνία σου η Μνήμη».


Ήρωες -ανθρώπινα όντα με υπερβατικές προεκτάσεις. Όταν οι ιδέες κι οι αξίες, ο πόθος για την ελευθερία και την ανθρώπινη αξιοπρέπεια υπερβαίνει το ενστικτο της επιβίωσης. Εμείς οι σύγχρονοι Έλληνες σας ευγνωμονούμε. Όχι μόνο γιατί με το αίμα σας μας χαρίσατε την ελευθερία, αλλά γιατί μας δείξατε έναν δρόμο άγνωστο και μυστηριακό, όπου η αυτοθυσία για τα ανθρώπινα ιδανικά φλέγει τη σάρκα περισσότερο από το πυρωμένο σίδερο. Οι ανθρώπινες αδυναμίες σας ήταν αμελητέες μπροστά στην προσφορά σας στο έθνος. Με συνείδηση χρέους υποκλινόμαστε στο μεγαλείο σας και με δέος αναρωτιόμαστε αν μπορούμε να σταθούμε στο ελάχιστο αντάξιοί σας. Αιωνία σας η Μνήμη.
Διδάξατε στους λαούς τη δύναμη της Ελληνικής ψυχής. Είστε προάγγελοι της παγκόσμιας ειρήνης και πρεσβευτές των αγγέλων φωτός. Ι. Μάστορα


<><><><><><>
<>
<><><><><><>
"Τιμή σ’ εκείνους όπου στην ζωή των ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
Ποτέ από το χρέος μη κινούντες·
δίκαιοι κ’ ίσιοι σ’ όλες των τες πράξεις,
αλλά με λύπη κιόλας κ’ ευσπλαχνία·
γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν είναι πτωχοί, πάλ’ εις μικρόν γενναίοι, πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε·
πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.


Και περισσότερη τιμή τούς πρέπει
όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
κ’ οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε."Καβάφης, από ταΠοιήματα 1897-1933, Ίκαρος 1984)

ΥΔΑΤΟΣΦΑΙΡΙΣΗ


Ανακοίνωση Παναθηναϊκού Α.Ο

ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ Α.Ο 

Παρασκευή 21 Μαρτίου, 2014





Ανακοίνωση Παναθηναϊκού Α.Ο
Ο Παναθηναϊκός Α.Ο. σεβόμενος την ιστορία του και τις αξίες που διέπουν τον Σύλλογο από την ημέρα της ίδρυσης του, συμμετέχει ουσιαστικά και ενεργά στην αναβάθμιση του αθλητισμού, που τόσο έχει ανάγκη η χώρα αυτές τις δύσκολες εποχές.

Το τμήμα της υδατοσφαίρισης παρά τις αντίξοες συνθήκες, επιδεικνύει σοβαρότητα, πειθαρχία και αγωνιστικότητα, καθώς και σεβασμό σε κάθε αντίπαλο, εντός και εκτός του αγωνιστικού χώρου τόσο για την παρουσία των αθλητών του, όσο και των φιλάθλων του, οι οποίοι με την μαζική τους προσέλευση και την άψογη συμπεριφορά τους δείχνουν το δρόμο.

Ο Παναθηναϊκός ποτέ δεν έψαξε άλλοθι στις ήττες, ποτέ δεν ζήτησε εύνοια και είναι ηθικό χρέος και δέσμευση ότι δεν θα το κάνει ποτέ.

Δεν θα επιτρέψει όμως να αδικείται και να βλέπει τις τύχες των τμημάτων της υδατοσφαίρισης να διαμορφώνονται από εξωγενείς παράγοντες.

Ως εκ τούτου διαμαρτύρεται για τη μη ουσιαστική συμμετοχή της διαιτησίας στην αναβάθμιση του αθλήματος και ζητάει από την διοργανώτρια αρχή να αναλογιστεί και τις δικές της ευθύνες.

Η διοίκηση του μεγαλύτερου Ελληνικού Συλλόγου δεσμεύεται στα εκατομμύρια των φιλάθλων της, στους αθλητές αλλά και τους φίλους του αθλήματος πως θα κάνει ότι περνάει από το χέρι της για να διασφαλίσει τα συμφέροντα του Παναθηναϊκού καθώς και την τήρηση της ισονομίας και τα αθλητικά ιδεώδη, όπως κάνει εδώ και 106 χρόνια.

Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2014

Ο παλιός είναι αλλιώς....... αλλά ο νέος πιο ωραίος!!!

233412
Το σημερινό παιχνίδι και η συνολική απόδοση της ομάδας ήταν μια απάντηση……… απάντηση σε εμένα που έτρεμα την αλλαγή προπονητή στο χρονικό σημείο που έγινε, απάντηση σε όλους αυτούς που επιμένουν σε δοκιμασμένες συνταγές, και πισωγυρίσματα……..φοβούμενοι να ρισκάρουν να δοκιμάσουν το νέο που πιθανότατα να είναι πιο εξελιγμένο!!!
Ο Φραγκίσκος Αλβέρτης σε συνεργασία με τους υπόλοιπους προπονητές, σε μόλις 3 παιχνίδια κατάφερε να δώσει μια επιθετική πνοή στην ομάδα, που η έλλειψή της μας στοίχισε το προηγούμενο διάστημα και φτάσαμε να παίζουμε «τελικούς» προκειμένου να προκριθούμε στους 8 της Ευρώπης!!!
Με κορυφαίο τον Μαίκ Μπράμο που σημείωσε 23 πόντους (7/8 τρίποντα) η ομάδα του Φράγκι,υποχρέωσε τον «δάσκαλο» Ζοτς σε μια οδυνηρή ήττα μέσα στο σπίτι του (ΟΑΚΑ), αφού υπερκάλυψεκαι τη διαφορά του πρώτου αγώνα.
Πλέον όλοι μπορούμε να αισιοδοξούμε για τη συνέχεια. 
Ο κόσμος καλώς στο τέλος του παιχνιδιού φώναξε ρυθμικά το όνομα του Αλβέρτη γιατί θα ήταν μεγάληαχαριστία και απρέπεια, να έχεις έναν νέο προπονητή αλλά παρών στην ομάδα από 18 χρονών και την ημέρα της μεγαλύτερης μέχρι σήμερα νίκης του (ως προπονητής) να απαιτείς μέσω συνθημάτων (συνεπικουρούμενος από τον ιδιοκτήτη της ΚΑΕ) να γυρίσει ο προπονητής που σήμερα έχασε με κάτω τα χέρια, έχοντας το διπλάσιο μπάτζετ και εμπειρία 20 χρόνων.
Η περιληπτική περιγραφή του αγώνα από το SportFm.
Συναισθηματισμοί… γιόκ, έχει παιχνίδι
Οι δύο ομάδες άφησαν το φορτισμένο –από την επιστροφή Ομπράντοβιτς στο ΟΑΚΑ- κλίμα και πατώντας στο παρκέ φρόντισαν να κάνουν αυτό που ξέρουν καλά. Η Φενέρ άνοιξε το σκορ (0-2) με τον Παναθηναϊκό να απαντά με μικρό σερί 5-0 και να παίρνει τα ηνία (5-2). Τα αρκετά λάθη (5) των «πράσινων» όμως και οι κακές επιθετικές επιλογές επέτρεψαν στους φιλοξενούμενους να τρέξουν επιμέρους 12-1 και να προηγηθούν με οκτώ (6-14). Τα τρίποντα των Μπράμου και Φώτση έδωσαν ψυχολογία στο «τριφύλλι» (12-16) το οποίο κατάφερε στο φινάλε της περιόδου να μειώσει με γκολ φάουλ του Ούκιτς σε 16-19. Από τα θετικά, τα δύο φάουλ που χρεώθηκαν στο πρώτο δεκάλεπτο οι ψηλοί της τουρκικής ομάδας Ζόριτς και Σέκουλιτς, αλλά και ο Μπογκντάνοβιτς.
Μάικ κόβει, Ράιτ ράβει
Η εμπειρία του Μπατίστ συνέχισε να προσδίδει πόντους στο παρκέ στον Παναθηναϊκό. Οι καλέ άμυνες του Αμερικανού και η βοήθεια του στην επίθεση σε συνδυασμό με τον… ανεβασμένο Ράιτ (10 πόντοι στο δεκάλεπτο) οδήγησαν το «τριφύλλι» σε σερί 6-0 χάρις στο οποίο ξαναπήρε κεφάλι στο σκορ (22-19). Η Φενέρ βρήκε απάντηση στο πρόσωπο του Ονάν καθώς με επτά δικούς του πόντους έδωσε εκ νέου προβάδισμα στην ομάδα του, 29-32. Οι «πράσινοι» όμως κατάφεραν να περιορίσουν τους παίκτες του «Ζοτς» στη συνέχεια και χάρις στο έμμεσο τρίποντο του Διαμαντίδη λίγο πριν ολοκληρωθεί το πρώτο μέρος οδηγήθηκαν στα αποδυτήρια για το ημίχρονο με το υπέρ τους 41-37.
Η σκυτάλη σε Μπράμος, «Μπάτμαν»
Το συγκινησιακό κλίμα λίγο πριν την έναρξη της τρίτη ς περιόδου λόγω της βράβευσης του Ομπράντοβιτς από σύσσωμη την οικογένεια Γιαννακόπουλου επηρέασε εμφανώς το «τριφύλλι». Οι παίκτες του Αλβέρτη δέχθηκαν σερί 6-0 με το οποίο η Φενέρ πέρασε μπροστά (41-43), ο Λάσμε χρεώθηκε με τρίτο φάουλ ενώ χρειάστηκαν 3’20’’ για να βρουν το δρόμο για το καλάθι. Όταν το έκαναν όμως το έκαναν με τρόπο εμφατικό, ένα τρίποντο του Διαμαντίδη και δύο του Μπράμου έφεραν τον Παναθηναϊκό για πρώτη φορά στο +5 (50-45). Οι φιλοξενούμενοι μείωσαν προσωρινά στον πόντο (50-49) όμως ο… on fire Φώτσης με καλάθι και φάουλ αλλά και τρίποντο στο τελευταίο λεπτό έδωσε στους «πράσινους» αέρα 9 πόντων, 58-49.
Μάικ… Μπράμος!
Ο… σεληνιασμένος Μπράμος δεν είχε σταματημό. Φτάνοντας στα 6/6 τρίποντα (!) και σε συνδυασμό με την καλή άμυνα του ίδιου και των συμπαικτών του η διαφορά εκτοξεύτηκε στους 15 (66-51) και διατηρήθηκε από τον Ούκιτς σε αυτό το επίπεδο (68-53). Η Φενέρ δεν έμεινε με σταυρωμένα χέρια. Με εννέα αναπάντητους πόντους μείωσε στους έξι, 68-62 τρία λεπτά πριν το φινάλε. Ο Μπράμος πήρε και πάλι το όπλο του και με το έβδομό του τρίποντο έδωσε βαθιά ανάσα στους «πράσινους», 71-62. Ντέρμπι ξανά στα 53’’ με το τρίποντο του Μπιέλιτσα (72-67). Οι βολές του Διαμαντίδη που ακολούθησαν όμως (74-67) και η καλή άμυνα των συμπαικτών του οδήγησε την ομάδα όχι μόνο στη νίκη με 76-67, αλλά και στην κάλυψη της διαφορά των πέντε πόντων που είχε ηττηθεί στην Κωνσταντινούπολη.
Τα δεκάλεπτα: 16-19, 41-37, 58-49, 76-67
Παναθηναϊκός (Αλβέρτης): Μπράμος 23 (7/8 τρίποντα), Μπατίστ 2 (7 ριμπάουντ), Φώτσης 10 (9 ριμπάουντ), Ούκιτς 8 (1), Λάσμε 1, Μαυροκεφαλίδης, Διαμαντιδης 15 (6 ριμπάουντ, 6 ασίστ), Ματσιούλις 5 (1), Ράιτ 10
Φενέρμπαχτσέ/Ούλκερ (Ομπράντοβιτς): ΜακΚάλεμπ 6, Τζάκσον 7, Ονάν 7 (1), Μπιέλιτσα 9 (7 ριμπάουντ), Μαχμούτογλου, Κλέιζα 9 (1), Σέκουλιτς 2, Ζόριτς 4, Μπογκντάνοβιτς 10, Πρέλτζιτς 13 (1)
http://www.greenmood.gr/

Κυριακή, 16 Μαρτίου 2014

Ο Βλαδίμηρος Ματιάς του Παναθηναϊκού

ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Πάλη: Χάλκινος ο Βλαδίμηρος Ματιάς στο Βελιγράδι

Πάλη: Χάλκινος ο Βλαδίμηρος Ματιάς στο Βελιγράδι
Η ελληνική πάλη συνεχίζει να μαζεύει μετάλλια μέσα στο 2014. Αυτή τη φορά ήταν η σειρά της ελληνορωμαϊκής ανδρών να φύγει με μετάλλιο από μια διοργάνωση και συγκεκριμένα με το χάλκινο από το διεθνές τουρνουά Ljubomir Ivanovic Gedza που πραγματοποιήθηκε στο Βελιγράδι.
Ο Βλαδίμηρος Ματιάς του Παναθηναϊκού ήταν ο αθλητής που ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, με δύο νίκες σε τρεις αγώνες στην κατηγορία των -66 κιλών. Η μοναδική ήττα του Ματιά ήταν από τον Σλοβάκο πρωταθλητή Ευρώπης του 2012 (στα 60κ.) Λεβάι, ενώ στον τελικό των ρεπεσάζ έφτασε στη νίκη επί του Κροάτη Σλούγκα.



Να σημειωθεί ότι στο Βελιγράδι δεν αγωνίστηκαν τελικά τα αδέλφια Κουτσιούμπα, αφού πριν την αναχώρηση από την Αθήνα δήλωσαν πως αντιμετωπίζουν πρόβλημα τραυματισμών.
http://www.sentragoal.gr

Παρασκευή, 14 Μαρτίου 2014

Ατομική έκθεση του Τάκη Οικονομόπουλου ζωγράφου και παλαίμαχου του ΠΑΟ στην αίθουσα του Δημαρχείου Κηφισιάς, «Δήμαρχος Β. Γκατσόπουλος»

Ατομική έκθεση του Τάκη Οικονομόπουλου ζωγράφου και παλαίμαχου του ΠΑΟ στην αίθουσα του Δημαρχείου Κηφισιάς, «Δήμαρχος Β. Γκατσόπουλος»
Μείωση Μεγέθους ΓραμματοσειράςΑύξηση Μεγέθους ΓραμματοσειράςΜέγεθος ΚειμένουΕκτύπωση Αυτής της Σελίδας 
Ο Δήμος Κηφισιάς παρουσιάζει την Παρασκευή 14 Μαρτίου στις 7:30 το βράδυ, στην αίθουσα του Δημαρχείου Κηφισιάς, «Δήμαρχος Β. Γκατσόπουλος», την έκθεση ζωγραφικής του παλαίμαχου τερματοφύλακα του Παναθηναϊκού, Τάκη Οικονομόπουλου. Για άλλη μια φορά στο προσκήνιο της εικαστικής του προσπάθειας βρίσκεται η αγάπη του για τη ζωγραφική, η αναζήτηση εναλλακτικών μορφών τέχνης και έκφρασης.
 Με την ευκαιρία της έκθεσης ο αγαπητός σε όλους Τάκης Οικονομόπουλος συναντήθηκε τις 6/3/2014  με τον Δήμαρχο Κηφισιάς, Νίκο Γ. Χιωτάκη για να τον προσκαλέσει στα εγκαίνια της έκθεσης. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο κ. Οικονομόπουλος αποδέχθηκε την πρόταση του Νίκου Γ. Χιωτάκη, να είναι υποψήφιος με τον συνδυασμό του, στις επερχόμενες εκλογές του Μαΐου.
Η έκθεση ζωγραφικής θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή 16/3/2014
Ώρες λειτουργίας για το Σάββατο 15/3 και Κυριακή 16/3/2014 από τις 10 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι και από τις 6 το απόγευμα έως τις 9 το βράδυ.
Αίθουσα Πολιτιστικών εκδηλώσεων «Δημήτριος Γκατσόπουλος»
Διονύσου και Μυρσίνης 2, Κηφισιά
Τηλ: 2106206190

Ο Τάκης Οικονομόπουλος  ως ζωγράφος : 
Επισκέφτηκα την ατομική έκθεση του Τάκη Οικονομόπουλου στο Πολιτιστικό κέντρο Κηφισιάς τις 21/10/2012 στον ίδιο χώρο που θα πραγματοποιηθεί και η προσεχή έκθεσή του όπου του είχα υποσχεθεί ότι θα έγραφα άρθρο για τα όσα μου εκμυστηρεύθηκε και του ζητώ συγγνώμη που δεν το έκανα λίγο μετά ή αμέσως όταν μου έστειλε την τωρινή του πρόσκληση τις 20/2/2014… Με εντυπωσίασε η ζωγραφική του, η πρωτότυπη τεχνική του, που δεν ξεχάστηκαν τα όσα μου είπε. Ωστόσο έχοντας πλέον καθιερωθεί στον χώρο της ζωγραφικής,   τι να πρωτοπείς για το ταλέντο του όπως είπε και η Νίνα Βλάχου στα εγκαίνια της προηγούμενης έκθεσής του… Δείτε το σχετικό βίντεο :   
Γι αυτό ψάχνοντας στο διαδίκτυο έκανα ένα συγκερασμό από άρθρα και προηγούμενες συνεντεύξεις του γράφοντας κι όσα απάντησε και στις δικές μου ερωτήσεις.
 Άλλωστε η απλότητα και η αμεσότητα  του χαρακτήρα του που τον διακρίνει δείχνει ένα άνθρωπο χορτασμένο από τη δημοσιότητα…
 Τι να πρωτογράψεις για το «πουλί των ελληνικών γηπέδων», που έχει αφήσει αποτύπωμα ήδη η ιστορικής σημασίας  μεγάλη του καριέρα ως παλαίμαχος   τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού της ηρωικής εποχής ‘65-’76, καθώς και στην εθνική ομάδα. Αποτελεί  μια σπάνια μορφή του αθλητισμού που συνδύασε το ήθος και την υψηλή αθλητική απόδοση, κι όπου συνεχίζει να μας ξαφνιάζει ευχάριστα. Γιατί παράλληλα με το ποδόσφαιρο το αγαπημένο του πάθος είναι η ζωγραφική . Ο ίδιος χαρακτήρισε το πάθος αυτό τρόπο ζωής.  «Από την εποχή που ήμουν ποδοσφαιριστής αφιέρωνα τουλάχιστον δυο – τρεις ώρες καθημερινά και έκανα σαν τρελός για να γυρίσω σπίτι μου και να ζωγραφίσω. Πλέον η ζωγραφική έχει γίνει τρόπος ζωής για μένα. Με ευχαριστεί, με ηρεμεί και αυτή η αυτοσυγκέντρωση σε βγάζει από πολλά προβλήματα και σε κάνει να ξεχνιέσαι. Τώρα που έχω περισσότερο χρόνο με το που θα ξυπνήσω πιάνω πάντα το πινέλο. Ζωγραφίσω πέντε ώρες την ημέρα και είναι μεγάλη υπόθεση έπειτα από την προπόνηση ή ένα άσχημο αποτέλεσμα να ξεκουράσεις το μυαλό σου. Δεν χωρά καμία αμφιβολία ότι θα ζωγραφίζω μέχρι το τέλος της ζωής μου».
 Είχε ανέκαθεν μεγάλη αγάπη στη ζωγραφική. Ζωγράφιζε από  7 ετών και ζωγραφίζει διαρκώς… Μαθήτευσε  δίπλα στον καθηγητή της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών Γεώργιο Χουλιάρα.
Παρουσιάζει τα έργα του στο φιλότεχνο κοινό από το 1984, συναντώντας μεγάλη απήχηση, ενώ αποσπά διθυραμβικές κριτικές.  Έχει συνεχή εικαστική παρουσία, πραγματοποίησε αρκετές ατομικές εκθέσεις, και έχει λάβει μέρος στην Biennale από το 1984 έως το 2002 όπου απέσπασε υψηλές διακρίσεις.

Φωτογραφίες των πινάκων από το προφίλ του Τάκη Οικονομόπουλου

ΗΠΕΙΡΟΣ ΓΕΦΥΡΙ του Τάκη Οικονομόπουλου

«Τη ζωγραφική την αγαπούσα από τότε που άρχισα να πρωτογράφω και να συλλαβίζω τις λέξεις της γλώσσας μου. Ήταν για μένα μια βαθιά ανθρώπινη διέξοδος για να εκφράζω την ομορφιά του περίγυρου. Την ομορφιά που μιλούσε μέσα μου όπως μιλάει, πιστεύω, στον κάθε ευαίσθητο δέκτη του που την αντιλαμβάνεται και ως ένα σημείο μπορεί και τη βιώνει. Αργότερα κατανόησα πολλά ακόμα στοιχεία αυτής της περιβαλλοντικής αρμονίας μέσα από τον αθλητισμό. Εδώ είδα την ομορφιά στην κίνηση και στη δράση. Είδα τον εξωραϊσμό της ανθρώπινης φύσης έτσι καθώς τη δηλώνει και την επισημαίνει το εύπλαστο σώμα, η ζωντάνια και η ψυχική ορμή. Από την άλλη μεριά τα πολλά ταξίδια μέσα και έξω απ΄ τη χώρα μου, μου έδωσαν όλες εκείνες τις συγκινησιακές εικόνες που χρειάστηκαν για να ολοκληρώσω τον κύκλο των προσωπικών μου αισθητικών οραμάτων…» «Ζωγραφίζω κυρίως τοπία και αθλητικά περιστατικά (στίβο, μπάσκετ και μπαλέτο) που έχουν κίνηση ή μια ωραία φιγούρα. σημειώνει ο ίδιος για το έργο του. «Στην ηλικία των επτά ετών είχα έναν δάσκαλο στο σχολείο ανάπηρο από τον πόλεμο στην Κατοχή και ο οποίος ζωγράφιζε στον πίνακα καταπληκτικά πράγματα. Από τότε άρχισα να ζωγραφίζω και διαμόρφωσα έναν χώρο στο σπίτι μου. Τα πρώτα έργα μου τα έδωσα στα αδέλφια μου. Όταν έγινα 26 ετών σταμάτησα τις δωρεές. Αργότερα, η γυναίκα μου με παρότρυνε να ξεκινήσω τις εκθέσεις για να δείξω το ταλέντο μου και η πρώτη μου έκθεση έγινε το 1984. Πήγα καλά και άρχισα να στέλνω έργα μου στο εξωτερικό με παρότρυνση του αείμνηστου δημοσιογράφου Γιάννη Κυριαζή, αλλά, όταν το 2002 μου έκλεψαν τους πίνακες που είχα στείλει στο Κολοράντο, αποφάσισα να κάνω εκθέσεις μόνο στο εξωτερικό. Είμαι περήφανος όμως γιατί κάποια έργα μου συμπεριλήφθηκαν στα πενήντα καλύτερα του κόσμου».

Επιτηδεύεται σε ιδιαίτερες τεχνοτροπίες!
Συνομιλώντας μαζί του στο μέσον της έκθεσης στάθηκα στο σημείο που είχε τις  πυρογραφίες του που είναι πανέμορφες και είναι γνωστό πως η τέχνη της πυρογραφίας απαιτεί υπομονή, λεπτομέρεια, αντίληψη και μεγάλη προσοχή στο λάθος…Το λάθος δεν διορθώνεται.
Ιταλία Πυρογραφία του Τάκη Οικονομόπουλου
CASTL BOURGI Πυρογραφία του Τάκη Οικονομόπουλου



Φθάνοντας στο τελευταίο έργο του επισήμανα ότι  τα χρώματα που χρησιμοποιεί είναι τόσο ταιριαστά δεμένα αιθέρια στα τοπία του και παρόλο που δεν είχα διαβάσει πουθενά για τη τέχνη του και δεν τον ήξερα τον ρώτησα καίρια, για το πως πετυχαίνει να δώσει την τρίτη διάσταση το βάθος με τόση ρεαλιστικότητα και σε ποιό υλικό πάνω ζωγραφίζει γιατί δεν είναι καμβάς . Απατώντας μου  πως έχει δική του τεχνοτροπία με οδοντογλυφίδες για να δημιουργήσει σπίτια, τους φράχτες τους, κολόνες ή ερείπια αρχαίων χρόνων και κάποια άλλα σημεία των έργων του και ότι δεν δούλευε τα έργα του σε  συνηθισμένο καμβά αφού είναι πάνω σε δέρμα .. Τότε ήταν που έκανα στροφή πίσω για να δω τους πίνακές του  με μεγαλύτερη προσοχή.
ΤΡΕΦΙΟΥΜΙ ΙΤΑΛΙΑ 2.ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΕΣ του Τάκη Οικονομόπουλου

«Το μοναστήρι » Ζωγραφική με οδοντογλυφίδες του Τάκη Οικονομόπουλου

Αποδεικνύοντας έτσι ότι τα χέρια του μεγαλύτερου τερματοφύλακα της μεταπολεμικής περιόδου μπορούν να αποτυπώσουν στον καμβά εικόνες που διακρίνονται από ευαισθησία και σπάνιο μεράκι.
Στο γύρο που έκανα πάλι μαζί κι εκείνος κι ενώ στεκόμουν παρατήρησα να τινάζει  τα πόδια του όπως κάνουν οι ποδοσφαιριστές ξεκινώντας την προπόνηση. Στην ερώτηση μου εάν έχει κουραστεί ξεναγώντας τον κόσμο εκείνο το τριήμερο μου απάντησε ότι δεν τον κούρασε αν και μόνος του είχε στήσει και θα μάζευε μετά από λίγο τους πίνακές του που ήταν πάρα πολλοί. Πράγμα που δείχνει- και το επιβεβαίωσε κι ο ίδιος- ότι δεν σταμάτησε να αθλείται  (γι αυτό και η νεανική του εμφάνιση) καθώς και ότι δεν σταμάτησε να ζωγραφίζει αυτό φαίνεται από την πληθώρα των έργων του. Που ενώ πωλούνται παρ’όλους τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε-μπροστά μου η κυρία που μας έβγαλε φωτογραφία αγόρασε έργο του- ο αριθμός των έργων του παραμένει μεγάλος  
  Πλήθος από τα έργα του Τάκη Οικονομόπουλου βρίσκονται σε πολλές ιδιωτικές συλλογές, μέσα σε αυτούς συγκαταλέγονται και επώνυμοι … «Έχουν πάρει πολλοί φίλοι και συμπαίκτες μου, ο Φυλακούρης, ο Δομάζος, ο Αντωνιάδης, για παράδειγμα, αλλά τα περισσότερα έργα μου τα έχουν ο γιος μου και η κόρη μου».  

Η γράφων Πετρούλα Σίνη και ο  Τάκης Οικονομόπουλος στην ατομική έκθεση του  ζωγραφικής στο Δημαρχείο της Κηφισιάς τις  21/10/2012

Στα εγκαίνια της έκθεσης του Τάκη Οικονομόπουλου τις 19/10/2012 με την παρουσία τους τον τίμησαν αρκετοί παλιοί συμπαίκτες του στον Παναθηναϊκό, καθώς επίσης και ο Γιώργος Βαρδινογιάννης, ο  Δήμαρχος της Κηφισιάς Νίκος Χιωτάκης, η αντιδήμαρχος Κηφισιάς το 2012 Νίνα Βλάχου με τον άνδρα της τον Γιώργο Θεοδωρίκα , δημοσιογράφοι,  φίλοι του από  τα παλιά εντός γηπέδου και εκτός καθώς και πλήθος κόσμου για να τον γνωρίσει από κοντά και τις επόμενες ημέρες έως τις 21/10/2012 που έκλεισε  
Φωτογραφίες από τα εγκαίνια της έκθεσης τις 19/10/2012 Ο Τάκης Οικονομόπουλος, η αντιδήμαρχος Κηφισιάς το 2012 Νίνα Βλάχου με τον άνδρα της τον Γιώργο Θεοδωρίκα , ο Γιώργος Βαρδινογιάννης, η Σαμάνθα Αποστολοπούλου (από άρθρο της και οι πιο πάνω φωτογραφίες  http://www.queen.gr/Samantha-Apostolopoulou/item/61582-ston-dimo-kifisias ) και ο  Δήμαρχος της Κηφισιάς Νίκος Χιωτάκης.

http://www.onsports.gr/Podosfairo/Super-League/item/261765-Plhthos-kosmoy-kai-Kapetanios-sthn-ekthesh-toy-Takh-Oikonomopoyloy-photos
  
     Τάκης Οικονομόπουλος
Βιογραφικό από τη Βικιπαίδεια
Ο ΤΆΚΗΣ (ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ) ΟΙΚΟΝΟΜΌΠΟΥΛΟΣ είναι Έλληνας παλαίμαχος διεθνής τερματοφύλακας ποδοσφαίρου, γεννημένος στις 19 Οκτωβρίου 1943 και υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες τερματοφύλακες διαχρονικά. Έχει μείνει γνωστός με την προσωνυμία «το πουλί», λόγω των εντυπωσιακών του εκτινάξεων.
Ξεκίνησε το ποδόσφαιρο από την Καλλιθέα  1960-1961 και συνέχισε 1961-1962 στον  Απόλλων Σμύρνης   (τότε Απόλλων Αθηνών) και 1962-1964 στην  Προοδευτική , για να μεταπηδήσει το 1964-1976 στον Παναθηναϊκό (178γκ) .όπου επί μία δωδεκαετία υπήρξε ο βασικός του τερματοφύλακας. Ήταν ο βασικός τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού και της Εθνικής Ελλάδος.
Το 1965 έκανε ένα μεγάλο ρεκόρ, διατηρώντας την εστία του ανέπαφη για 1.088 αγωνιστικά λεπτά, από τις 17 Ιανουαρίου μέχρι και τις 9 Μάη.
Την περίοδο 1976-1977 αγωνίστηκε με τα χρώματα της Παναχαϊκής,.(25γκ) για να κλείσει την καριέρα του το 1977-1979   στον Απόλλων Σμύρνης (Απόλλωνα Αθηνών) (32γκ) 

Εθνική ομάδα
Το ντεμπούτο του με την Ελλάδα πραγματοποιήθηκε στις 3 Οκτωβρίου 1965 στην εντός έδρας αναμέτρηση εναντίον της Σοβιετικής Ένωσης για τα προκριματικά του Μουντιάλ 1966. Αγωνίστηκε συνολικά 25 φορές με το εθνόσημο, από το 1965 έως το 1974.
Περίοδος Ομάδα Συμμ.† (Γκ.)†
1965-1974  Ελλάδα 25 (0)
Το 2002 έκατσε στον πάγκο του Παναθηναϊκού σαν προσωρινός προπονητής αντικαθιστώντας τον Σέρτζιο Μαρκαριάν.
Τίτλοι – Διακρίσεις
5 Πρωταθλήματα: 1964, 1965, 1969, 1970, 1972
2 Κύπελλα: 1967, 1969
Φιναλίστ Κυπέλλου Πρωταθλητριών: 1971

Το 2002 βρέθηκε στον πάγκο του Παναθηναϊκού ως προσωρινός προπονητής αντικαθιστώντας τον Σέρτζιο Μαρκαριάν, ενώ για πολλά χρόνια διετέλεσε προπονητής τερματοφυλάκων του συλλόγου.
  
Ο άθλος του Μαρακανά Διαβάστε το σχετικό άρθρο 


Πηγές :