create your own banner at mybannermaker.com!

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Ατομική έκθεση του Τάκη Οικονομόπουλου ζωγράφου και παλαίμαχου του ΠΑΟ στην αίθουσα του Δημαρχείου Κηφισιάς, «Δήμαρχος Β. Γκατσόπουλος»

Ατομική έκθεση του Τάκη Οικονομόπουλου ζωγράφου και παλαίμαχου του ΠΑΟ στην αίθουσα του Δημαρχείου Κηφισιάς, «Δήμαρχος Β. Γκατσόπουλος»
Μείωση Μεγέθους ΓραμματοσειράςΑύξηση Μεγέθους ΓραμματοσειράςΜέγεθος ΚειμένουΕκτύπωση Αυτής της Σελίδας 
Ο Δήμος Κηφισιάς παρουσιάζει την Παρασκευή 14 Μαρτίου στις 7:30 το βράδυ, στην αίθουσα του Δημαρχείου Κηφισιάς, «Δήμαρχος Β. Γκατσόπουλος», την έκθεση ζωγραφικής του παλαίμαχου τερματοφύλακα του Παναθηναϊκού, Τάκη Οικονομόπουλου. Για άλλη μια φορά στο προσκήνιο της εικαστικής του προσπάθειας βρίσκεται η αγάπη του για τη ζωγραφική, η αναζήτηση εναλλακτικών μορφών τέχνης και έκφρασης.
 Με την ευκαιρία της έκθεσης ο αγαπητός σε όλους Τάκης Οικονομόπουλος συναντήθηκε τις 6/3/2014  με τον Δήμαρχο Κηφισιάς, Νίκο Γ. Χιωτάκη για να τον προσκαλέσει στα εγκαίνια της έκθεσης. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης ο κ. Οικονομόπουλος αποδέχθηκε την πρόταση του Νίκου Γ. Χιωτάκη, να είναι υποψήφιος με τον συνδυασμό του, στις επερχόμενες εκλογές του Μαΐου.
Η έκθεση ζωγραφικής θα διαρκέσει μέχρι την Κυριακή 16/3/2014
Ώρες λειτουργίας για το Σάββατο 15/3 και Κυριακή 16/3/2014 από τις 10 το πρωί έως τη 1 το μεσημέρι και από τις 6 το απόγευμα έως τις 9 το βράδυ.
Αίθουσα Πολιτιστικών εκδηλώσεων «Δημήτριος Γκατσόπουλος»
Διονύσου και Μυρσίνης 2, Κηφισιά
Τηλ: 2106206190

Ο Τάκης Οικονομόπουλος  ως ζωγράφος : 
Επισκέφτηκα την ατομική έκθεση του Τάκη Οικονομόπουλου στο Πολιτιστικό κέντρο Κηφισιάς τις 21/10/2012 στον ίδιο χώρο που θα πραγματοποιηθεί και η προσεχή έκθεσή του όπου του είχα υποσχεθεί ότι θα έγραφα άρθρο για τα όσα μου εκμυστηρεύθηκε και του ζητώ συγγνώμη που δεν το έκανα λίγο μετά ή αμέσως όταν μου έστειλε την τωρινή του πρόσκληση τις 20/2/2014… Με εντυπωσίασε η ζωγραφική του, η πρωτότυπη τεχνική του, που δεν ξεχάστηκαν τα όσα μου είπε. Ωστόσο έχοντας πλέον καθιερωθεί στον χώρο της ζωγραφικής,   τι να πρωτοπείς για το ταλέντο του όπως είπε και η Νίνα Βλάχου στα εγκαίνια της προηγούμενης έκθεσής του… Δείτε το σχετικό βίντεο :   
Γι αυτό ψάχνοντας στο διαδίκτυο έκανα ένα συγκερασμό από άρθρα και προηγούμενες συνεντεύξεις του γράφοντας κι όσα απάντησε και στις δικές μου ερωτήσεις.
 Άλλωστε η απλότητα και η αμεσότητα  του χαρακτήρα του που τον διακρίνει δείχνει ένα άνθρωπο χορτασμένο από τη δημοσιότητα…
 Τι να πρωτογράψεις για το «πουλί των ελληνικών γηπέδων», που έχει αφήσει αποτύπωμα ήδη η ιστορικής σημασίας  μεγάλη του καριέρα ως παλαίμαχος   τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού της ηρωικής εποχής ‘65-’76, καθώς και στην εθνική ομάδα. Αποτελεί  μια σπάνια μορφή του αθλητισμού που συνδύασε το ήθος και την υψηλή αθλητική απόδοση, κι όπου συνεχίζει να μας ξαφνιάζει ευχάριστα. Γιατί παράλληλα με το ποδόσφαιρο το αγαπημένο του πάθος είναι η ζωγραφική . Ο ίδιος χαρακτήρισε το πάθος αυτό τρόπο ζωής.  «Από την εποχή που ήμουν ποδοσφαιριστής αφιέρωνα τουλάχιστον δυο – τρεις ώρες καθημερινά και έκανα σαν τρελός για να γυρίσω σπίτι μου και να ζωγραφίσω. Πλέον η ζωγραφική έχει γίνει τρόπος ζωής για μένα. Με ευχαριστεί, με ηρεμεί και αυτή η αυτοσυγκέντρωση σε βγάζει από πολλά προβλήματα και σε κάνει να ξεχνιέσαι. Τώρα που έχω περισσότερο χρόνο με το που θα ξυπνήσω πιάνω πάντα το πινέλο. Ζωγραφίσω πέντε ώρες την ημέρα και είναι μεγάλη υπόθεση έπειτα από την προπόνηση ή ένα άσχημο αποτέλεσμα να ξεκουράσεις το μυαλό σου. Δεν χωρά καμία αμφιβολία ότι θα ζωγραφίζω μέχρι το τέλος της ζωής μου».
 Είχε ανέκαθεν μεγάλη αγάπη στη ζωγραφική. Ζωγράφιζε από  7 ετών και ζωγραφίζει διαρκώς… Μαθήτευσε  δίπλα στον καθηγητή της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών Γεώργιο Χουλιάρα.
Παρουσιάζει τα έργα του στο φιλότεχνο κοινό από το 1984, συναντώντας μεγάλη απήχηση, ενώ αποσπά διθυραμβικές κριτικές.  Έχει συνεχή εικαστική παρουσία, πραγματοποίησε αρκετές ατομικές εκθέσεις, και έχει λάβει μέρος στην Biennale από το 1984 έως το 2002 όπου απέσπασε υψηλές διακρίσεις.

Φωτογραφίες των πινάκων από το προφίλ του Τάκη Οικονομόπουλου

ΗΠΕΙΡΟΣ ΓΕΦΥΡΙ του Τάκη Οικονομόπουλου

«Τη ζωγραφική την αγαπούσα από τότε που άρχισα να πρωτογράφω και να συλλαβίζω τις λέξεις της γλώσσας μου. Ήταν για μένα μια βαθιά ανθρώπινη διέξοδος για να εκφράζω την ομορφιά του περίγυρου. Την ομορφιά που μιλούσε μέσα μου όπως μιλάει, πιστεύω, στον κάθε ευαίσθητο δέκτη του που την αντιλαμβάνεται και ως ένα σημείο μπορεί και τη βιώνει. Αργότερα κατανόησα πολλά ακόμα στοιχεία αυτής της περιβαλλοντικής αρμονίας μέσα από τον αθλητισμό. Εδώ είδα την ομορφιά στην κίνηση και στη δράση. Είδα τον εξωραϊσμό της ανθρώπινης φύσης έτσι καθώς τη δηλώνει και την επισημαίνει το εύπλαστο σώμα, η ζωντάνια και η ψυχική ορμή. Από την άλλη μεριά τα πολλά ταξίδια μέσα και έξω απ΄ τη χώρα μου, μου έδωσαν όλες εκείνες τις συγκινησιακές εικόνες που χρειάστηκαν για να ολοκληρώσω τον κύκλο των προσωπικών μου αισθητικών οραμάτων…» «Ζωγραφίζω κυρίως τοπία και αθλητικά περιστατικά (στίβο, μπάσκετ και μπαλέτο) που έχουν κίνηση ή μια ωραία φιγούρα. σημειώνει ο ίδιος για το έργο του. «Στην ηλικία των επτά ετών είχα έναν δάσκαλο στο σχολείο ανάπηρο από τον πόλεμο στην Κατοχή και ο οποίος ζωγράφιζε στον πίνακα καταπληκτικά πράγματα. Από τότε άρχισα να ζωγραφίζω και διαμόρφωσα έναν χώρο στο σπίτι μου. Τα πρώτα έργα μου τα έδωσα στα αδέλφια μου. Όταν έγινα 26 ετών σταμάτησα τις δωρεές. Αργότερα, η γυναίκα μου με παρότρυνε να ξεκινήσω τις εκθέσεις για να δείξω το ταλέντο μου και η πρώτη μου έκθεση έγινε το 1984. Πήγα καλά και άρχισα να στέλνω έργα μου στο εξωτερικό με παρότρυνση του αείμνηστου δημοσιογράφου Γιάννη Κυριαζή, αλλά, όταν το 2002 μου έκλεψαν τους πίνακες που είχα στείλει στο Κολοράντο, αποφάσισα να κάνω εκθέσεις μόνο στο εξωτερικό. Είμαι περήφανος όμως γιατί κάποια έργα μου συμπεριλήφθηκαν στα πενήντα καλύτερα του κόσμου».

Επιτηδεύεται σε ιδιαίτερες τεχνοτροπίες!
Συνομιλώντας μαζί του στο μέσον της έκθεσης στάθηκα στο σημείο που είχε τις  πυρογραφίες του που είναι πανέμορφες και είναι γνωστό πως η τέχνη της πυρογραφίας απαιτεί υπομονή, λεπτομέρεια, αντίληψη και μεγάλη προσοχή στο λάθος…Το λάθος δεν διορθώνεται.
Ιταλία Πυρογραφία του Τάκη Οικονομόπουλου
CASTL BOURGI Πυρογραφία του Τάκη Οικονομόπουλου



Φθάνοντας στο τελευταίο έργο του επισήμανα ότι  τα χρώματα που χρησιμοποιεί είναι τόσο ταιριαστά δεμένα αιθέρια στα τοπία του και παρόλο που δεν είχα διαβάσει πουθενά για τη τέχνη του και δεν τον ήξερα τον ρώτησα καίρια, για το πως πετυχαίνει να δώσει την τρίτη διάσταση το βάθος με τόση ρεαλιστικότητα και σε ποιό υλικό πάνω ζωγραφίζει γιατί δεν είναι καμβάς . Απατώντας μου  πως έχει δική του τεχνοτροπία με οδοντογλυφίδες για να δημιουργήσει σπίτια, τους φράχτες τους, κολόνες ή ερείπια αρχαίων χρόνων και κάποια άλλα σημεία των έργων του και ότι δεν δούλευε τα έργα του σε  συνηθισμένο καμβά αφού είναι πάνω σε δέρμα .. Τότε ήταν που έκανα στροφή πίσω για να δω τους πίνακές του  με μεγαλύτερη προσοχή.
ΤΡΕΦΙΟΥΜΙ ΙΤΑΛΙΑ 2.ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΜΕ ΟΔΟΝΤΟΓΛΥΦΙΔΕΣ του Τάκη Οικονομόπουλου

«Το μοναστήρι » Ζωγραφική με οδοντογλυφίδες του Τάκη Οικονομόπουλου

Αποδεικνύοντας έτσι ότι τα χέρια του μεγαλύτερου τερματοφύλακα της μεταπολεμικής περιόδου μπορούν να αποτυπώσουν στον καμβά εικόνες που διακρίνονται από ευαισθησία και σπάνιο μεράκι.
Στο γύρο που έκανα πάλι μαζί κι εκείνος κι ενώ στεκόμουν παρατήρησα να τινάζει  τα πόδια του όπως κάνουν οι ποδοσφαιριστές ξεκινώντας την προπόνηση. Στην ερώτηση μου εάν έχει κουραστεί ξεναγώντας τον κόσμο εκείνο το τριήμερο μου απάντησε ότι δεν τον κούρασε αν και μόνος του είχε στήσει και θα μάζευε μετά από λίγο τους πίνακές του που ήταν πάρα πολλοί. Πράγμα που δείχνει- και το επιβεβαίωσε κι ο ίδιος- ότι δεν σταμάτησε να αθλείται  (γι αυτό και η νεανική του εμφάνιση) καθώς και ότι δεν σταμάτησε να ζωγραφίζει αυτό φαίνεται από την πληθώρα των έργων του. Που ενώ πωλούνται παρ’όλους τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε-μπροστά μου η κυρία που μας έβγαλε φωτογραφία αγόρασε έργο του- ο αριθμός των έργων του παραμένει μεγάλος  
  Πλήθος από τα έργα του Τάκη Οικονομόπουλου βρίσκονται σε πολλές ιδιωτικές συλλογές, μέσα σε αυτούς συγκαταλέγονται και επώνυμοι … «Έχουν πάρει πολλοί φίλοι και συμπαίκτες μου, ο Φυλακούρης, ο Δομάζος, ο Αντωνιάδης, για παράδειγμα, αλλά τα περισσότερα έργα μου τα έχουν ο γιος μου και η κόρη μου».  

Η γράφων Πετρούλα Σίνη και ο  Τάκης Οικονομόπουλος στην ατομική έκθεση του  ζωγραφικής στο Δημαρχείο της Κηφισιάς τις  21/10/2012

Στα εγκαίνια της έκθεσης του Τάκη Οικονομόπουλου τις 19/10/2012 με την παρουσία τους τον τίμησαν αρκετοί παλιοί συμπαίκτες του στον Παναθηναϊκό, καθώς επίσης και ο Γιώργος Βαρδινογιάννης, ο  Δήμαρχος της Κηφισιάς Νίκος Χιωτάκης, η αντιδήμαρχος Κηφισιάς το 2012 Νίνα Βλάχου με τον άνδρα της τον Γιώργο Θεοδωρίκα , δημοσιογράφοι,  φίλοι του από  τα παλιά εντός γηπέδου και εκτός καθώς και πλήθος κόσμου για να τον γνωρίσει από κοντά και τις επόμενες ημέρες έως τις 21/10/2012 που έκλεισε  
Φωτογραφίες από τα εγκαίνια της έκθεσης τις 19/10/2012 Ο Τάκης Οικονομόπουλος, η αντιδήμαρχος Κηφισιάς το 2012 Νίνα Βλάχου με τον άνδρα της τον Γιώργο Θεοδωρίκα , ο Γιώργος Βαρδινογιάννης, η Σαμάνθα Αποστολοπούλου (από άρθρο της και οι πιο πάνω φωτογραφίες  http://www.queen.gr/Samantha-Apostolopoulou/item/61582-ston-dimo-kifisias ) και ο  Δήμαρχος της Κηφισιάς Νίκος Χιωτάκης.

http://www.onsports.gr/Podosfairo/Super-League/item/261765-Plhthos-kosmoy-kai-Kapetanios-sthn-ekthesh-toy-Takh-Oikonomopoyloy-photos
  
     Τάκης Οικονομόπουλος
Βιογραφικό από τη Βικιπαίδεια
Ο ΤΆΚΗΣ (ΠΑΝΑΓΙΏΤΗΣ) ΟΙΚΟΝΟΜΌΠΟΥΛΟΣ είναι Έλληνας παλαίμαχος διεθνής τερματοφύλακας ποδοσφαίρου, γεννημένος στις 19 Οκτωβρίου 1943 και υπήρξε ένας από τους μεγαλύτερους Έλληνες τερματοφύλακες διαχρονικά. Έχει μείνει γνωστός με την προσωνυμία «το πουλί», λόγω των εντυπωσιακών του εκτινάξεων.
Ξεκίνησε το ποδόσφαιρο από την Καλλιθέα  1960-1961 και συνέχισε 1961-1962 στον  Απόλλων Σμύρνης   (τότε Απόλλων Αθηνών) και 1962-1964 στην  Προοδευτική , για να μεταπηδήσει το 1964-1976 στον Παναθηναϊκό (178γκ) .όπου επί μία δωδεκαετία υπήρξε ο βασικός του τερματοφύλακας. Ήταν ο βασικός τερματοφύλακας του Παναθηναϊκού και της Εθνικής Ελλάδος.
Το 1965 έκανε ένα μεγάλο ρεκόρ, διατηρώντας την εστία του ανέπαφη για 1.088 αγωνιστικά λεπτά, από τις 17 Ιανουαρίου μέχρι και τις 9 Μάη.
Την περίοδο 1976-1977 αγωνίστηκε με τα χρώματα της Παναχαϊκής,.(25γκ) για να κλείσει την καριέρα του το 1977-1979   στον Απόλλων Σμύρνης (Απόλλωνα Αθηνών) (32γκ) 

Εθνική ομάδα
Το ντεμπούτο του με την Ελλάδα πραγματοποιήθηκε στις 3 Οκτωβρίου 1965 στην εντός έδρας αναμέτρηση εναντίον της Σοβιετικής Ένωσης για τα προκριματικά του Μουντιάλ 1966. Αγωνίστηκε συνολικά 25 φορές με το εθνόσημο, από το 1965 έως το 1974.
Περίοδος Ομάδα Συμμ.† (Γκ.)†
1965-1974  Ελλάδα 25 (0)
Το 2002 έκατσε στον πάγκο του Παναθηναϊκού σαν προσωρινός προπονητής αντικαθιστώντας τον Σέρτζιο Μαρκαριάν.
Τίτλοι – Διακρίσεις
5 Πρωταθλήματα: 1964, 1965, 1969, 1970, 1972
2 Κύπελλα: 1967, 1969
Φιναλίστ Κυπέλλου Πρωταθλητριών: 1971

Το 2002 βρέθηκε στον πάγκο του Παναθηναϊκού ως προσωρινός προπονητής αντικαθιστώντας τον Σέρτζιο Μαρκαριάν, ενώ για πολλά χρόνια διετέλεσε προπονητής τερματοφυλάκων του συλλόγου.
  
Ο άθλος του Μαρακανά Διαβάστε το σχετικό άρθρο 


Πηγές :

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου