create your own banner at mybannermaker.com!

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013


Ο Γυρος του θριαμβου μεσα στο τηγανι!!!!


RESPECT ΖΑΧΑΡΙΑ!!!

Σαν σημερα 24 Μαΐου του 1964 η πρασινη σημαια απο τα χερια του Ζαχαρια Πυτυχουτη εκανε  τον γυρο του θριαμβου μεσα στο τηγανι των Γαυρων!!!

''Εκείνη τη μέρα, μέσα στο «Γ. Καραϊσκάκης», δεν θα τη ξεχάσω ποτέ. Έπρεπε να κάνω τον γύρο του θριάμβου και τον έκανα. Δεν με ένοιαζε τίποτα. Ήμουν ένα ψυχωμένο παιδί, κάπως παλαβό - με την καλή έννοια. Πέρασα μπροστά από τους οπαδούς μας και μου πέταξαν τη σημαία με το Τριφύλλι. Ήξερα καλά τι έπρεπε να κάνω. Έφευγαν προς το μέρος μου μπουκάλια, τα οποία δεν ήταν όπως σήμερα πλαστικά, αλλά γυάλινα, και ούτε που έδινα σημασία. Έπρεπε το τριφύλλι να ανεμίσει. Ξέρετε, έλεγα πάντα πως όταν έμπαινα στο γήπεδο έπαιζε πρώτα η ψυχή και μετά το σώμα. Μάλλον έτσι ήταν. Αυτά ήταν τα ωραιότερα χρόνια της ζωής μου. Με αγάπησαν στον Παναθηναϊκό, αλλά την αγάπησα και εγώ την ομάδα. Την αγάπησα σαν τρελός.''

Ζαχαριας Πιτυχουτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου