create your own banner at mybannermaker.com!

Κυριακή 14 Οκτωβρίου 2012

Καραγκούνης: «Ανταμοιβή για τις θυσίες μου η αναγνώριση     του κόσμου»

Αναλυτικά τι δήλωσε ο Καραγκούνηςστην ΕΡΑ Σπορ:
 Για το ρεκόρ του:
«Είμαι πολύ χαρούμενος για το ρεκόρ, αλλά και διότι ένιωσα και χθες την αγάπη του κόσμου σε υπέρμετρο βαθμό. Με συγκινεί αυτό. Αυτές οι στιγμές μένουν χαραγμένες στη μνήμη σου γιατι όταν υπάρχει αναγνώριση από τον κόσμο και ιδιαίτερα από το φίλαθλο κοινό της Εθνικής Ελλάδας, είναι το καλύτερο για κάθε ποδοσφαιριστή. Για όλες τις θυσίες που έχω κάνει αυτά τα χρόνια, ήταν η καλύτερη ανταμοιβή».
Για τη… διαδρομή του στις εθνικές ομάδες:

«Από τα 14 υπηρετώ τις εθνικές ομάδες. Ξεκίνησα από την παίδων, έπαιξα στη νέων, στην ελπίδων και από το 1999 στην Ανδρών. Στο ξεκίνημά μου δεν φανταζόμουν τι θα ακολουθούσε. Τόσες μοναδικές στιγμές. Τόσες επιτυχίες».
Για το ματς με τη Βοσνία:


«Το ιδανικό θα ήταν για μένα να συνοδευτεί το ρεκόρ με νίκη. Θέλαμε να νικήσουμε, αλλά ακόμη και με την ισοπαλία παραμένουμε στην κορυφή μαζί με τις άλλες δύο δυνατές ομάδες του ομίλου. Η Βοσνία είναι εξαιρετική ομάδα με πολύ ποιοτικούς παίκτες. Είναι μία ομάδα που αποκλείστηκε δύο φορές στα μπαράζ. Αυτό λέει πολλά. Έχει φτάσει στην πηγή, αλλά δεν ήπιε νερό».
- Για την αναμέτρηση με τη Σλοβακία:

«Το ματς θα είναι δύσκολο, αλλά υποσχόμαστε ότι θα ανταμείψουμε τους Έλληνες για την αγάπη που μας δείχνουν. Θα παίξουμε για τη νίκη. Άλλωστε ο στόχος μας σε κάθε αγώνα είναι η νίκη. Ελπίζω ότι και μελλοντικά θα έχουμε νικηφόρα αποτελέσματα που θα μας δώσουν νέες μεγάλες προκρίσεις. Έχουμε αυτοπεποίθηση και ξέρουμε ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε με οποιοδήποτε αντίπαλο».
- Για την Εθνική:

«Όλα αυτά που έχουμε πετύχει τα τελευταία χρόνια, δεν είναι και λίγα. Αυτή η ομάδα είναι σταθερά στις δέκα κορυφαίες του κόσμου. Υπάρχει το δέσιμο όλων των παιδιών με την Εθνική, τα αποτελέσματα μας δικαιώνουν και η ανταμοιβή για μας είναι ότι πλέον παίζουμε σε γεμάτο γήπεδο».
- Για τη νέα… γενιά:

«Στην Εθνική έχουν μπει πλέον και νέα παιδιά με φιλοδοξίες. Έχω εμπιστοσύνη στις δυνατότητές τους. Είμαι βέβαιος ότι το μέλλον τους ανήκει και ότι η ομάδα θα βελτιώνεται συνεχώς».
- Για τη μεταγραφή στη Φούλαμ:

«Δεν περίμενα στην ηλικία που είμαι να μου δοθεί τέτοια ευκαιρία να παίξω σε ένα από τα πιο ανταγωνιστικά Πρωταθλήματα του κόσμου και σε μία ομάδα πολύ καλή και οργανωμένη. Είμαι τυχερός. Τελικά κάθε εμπόδιο για καλό. Θέλω να ζήσω αυτή την εμπειρία όσο μπορώ πιο πολύ».
Κλείνοντας ο Καραγκούνης «μοίρασε» ευχαριστίες...
«Θέλω να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου που χωρίς αυτούς δεν θα κατάφερνα τόσα. Ευχαριστώ όλα τα παιδιά με τα οποία συνυπήρξαμε στην Εθνική ομάδα. Και τον Θοδωρή Ζαγοράκη που τον σέβομαι ως παίκτη και αναγνωρίζω την μεγάλη αξία του και την προσφορά του. Αν ξεκινήσω τις ευχαριστίες δεν θα ξέρω που να σταματήσω…».

http://anexpao.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου