create your own banner at mybannermaker.com!

Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012


Μακρόπουλος: "Δεν θα επιτρέψω σε κανένα να καταχραστεί τις καλές μου προθέσεις"


Ο Πρόεδρος του Παναθηναϊκού Α.Ο, Α. Μακρόπουλος τοποθετείται για όλες τις εξελίξεις που συμβαίνουν στο ΤΑΑ αναφορικά με τους διακανονισμούς των τελεσίδικων αποφάσεων:
«Βρίσκομαι στη δυσάρεστη θέση να ενημερώσω τον κόσμο του Παναθηναϊκού για τις πιέσεις που δέχεται ο Σύλλογος και εγώ προσωπικά, σχετικά με τις υποθέσεις των διακανονισμών του ΤΑΑ. Σεβόμενος όλες τις διαδικασίες δεν βγήκα νωρίτερα να μιλήσω αλλά αντίθετα προσπάθησα και προσπαθώ ακόμα για την εξεύρεση λύσης.
Ενώ μέχρι εχθές είχαμε έρθει σε συμβιβασμό με τον πληρεξούσιο δικηγόρο του Ερπ-Αντράε-Σαμικά και αναμενόταν σήμερα το πρωί να υπογραφούν όλα τα απαιτούμενα έγγραφα του διακανονισμού, προέκυψε ξαφνικά θέμα με τον διακανονισμό του αθλητή, Ανδρεάδη, παρότι οι πληροφορίες που είχα μέσα στο Σαββατοκύριακο με διαβεβαίωναν για οριστική διευθέτηση του θέματος. Παρόλες τις αλλεπάλληλες προσπάθειες, ο παίκτης από χτες το απόγευμα δείχνει ανυποχώρητος στις απαιτήσεις του, τις οποίες και ζητάει στο ακέραιο και απολύτου μετρητής.
Ενόψει αυτής της αναπάντεχης εξέλιξης ζητήθηκε πίστωση χρόνου ολίγων ημερών  από τον πληρεξούσιο δικηγόρο των ξένων παικτών προκειμένου να διευθετηθεί το θέμα. Ο εν λόγω δικηγόρος εμφανίστηκε αδιάλλακτος και μας δήλωσε ότι αν δεν λυθεί το θέμα μέχρι τις 12 σήμερα το μεσημέρι, δεν θα δεσμεύεται από τον υπάρχοντα διακανονισμό.
Όπως γίνεται κατανοητό, ο Σύλλογος και εγώ προσωπικά βρισκόμαστε εν τω μέσω αφόρητων πιέσεων και φοβάμαι πολύ ότι αυτό είναι μόνο η αρχή. Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά η εμπειρίαμου, μου έχει διδάξει ότι «η κατάχρηση απαξιώνει τη χρήση» και εγώ δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να καταχραστεί την καλή μου πίστη και τη διάθεσή μου να σταθώ στα δύσκολα δίπλα στο Σύλλογο με τις μικρές οικονομικές μου δυνατότητες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου