create your own banner at mybannermaker.com!

Πέμπτη 2 Αυγούστου 2012


Αποχαιρέτησε από το...ραδιόφωνο ο Καραγκούνης

Με δηλώσεις του σε ραδιοφωνικό σταθμό ο Καραγκούνης αποχαιρέτησε τον Παναθηναϊκό, δηλώνοντας πως θα συνεχίσει αλλού την καριέρα του...


Ο Γιώργος Καραγκούνης μίλησε στον ραδιοφωνικό σταθμό "Sportfm", και είπε το αντίο του στον Παναθηναϊκό, αφού έχει αποφασίσει να συνεχίσει αλλού την καριέρα του. Χαρακτήρισε σεβαστή αλλά όχι... αποδεκτή από τον ίδιο την επιθυμία του προπονητή του να μην του δώσει τον χρόνο συμμετοχής που θα ήθελε!

Αναλυτικότερα:

«Σίγουρα ο ενδεδειγμένος τρόπος να πω το αντίο μου στον Παναθηναϊκό δεν θα ήταν μέσα από ένα χαρτί. Είχα αποφασίσει πριν από το παιχνίδι με την Μάδεργουελ ότι δεν θα συνεχίσω στον Παναθηναϊκό ωστόσο περίμενα να περάσει».

Για τους λόγους αυτής του της απόφασης: 

«Από πέρσι είχα δει κάποια πράγματα. Έγιναν κάποιες συζητήσεις με τη διοίκηση η οποία ήθελε να κλέισω την καριέρα μου στην ομάδα. Κάτι άλλωστε που το ήθελα και εγώ. Όπως είπα όμως δεν συμβάδιζαν κάποια πράγματα όπως η επιθυμία του προπονητή για παράδειγμα και η αντιμετώπιση που είχα».

Για το εάν έγινε κάποιο ραντεβού: 


«Δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες. Δεν έγινε κάποιο ραντεβού. Η διοίκηση μου είπε ότι με ήθελε. Το ίδιο μου είπαν ότι συνέβαινε και με τον Φερέιρα. Εγώ έκρινα ότι δεν είναι αλήθεια. Είναι σεβαστή η άποψη του κάθε προπονητή άσχετα αν δεν είναι αποδεκτή από εμένα».

Για το εάν ζήτησε εγγυήσεις για τις συμμετοχές του: 


«Ποτέ δεν ζήτησα εγγυήσεις. Σε αυτή την περίοδο που ζούμε εγγυήσεις δεν δίνουν ούτε οι τράπεζες. Αυτά είναι παραμύθια».

Για τον κόσμο του Παναθηναϊκού:

«Ένιωσα μεγάλη αγάπη από τον κόσμο του Παναθηναϊκού. Όλα αυτά τα χρόνια. Εγώ από την πλευρά μου εξάντλησα όλα τα περιθώρια για να συμβεί αυτό. Δέχτηκε πιέσεις και από ανθρώπους που έχουν αγωνιστεί στον Παναθηναϊκό και έχουν γράψει τη δική τους ιστορία. Όλα τα καλά κάποτε τελειώνουν. Ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου στον Παναθηναϊκό μέσα στο γήπεδο.

Αυτή τη στιγμή έχει ξεκινήσει μια καινούρια προσπάθεια από τον κύριο Αλαφούζο και πρέπει όλοι να την αγκαλιάσουν γιατί τα πράγματα για τον Παναθηναϊκό είναι πολύ δύσκολα. Πρέπει όλοι να αγκαλιάσουν αυτή την προσπάθεια γιατί ο Παναθηναϊκός δεν είναι πρόσωπα. Ο Παναθηναϊκός είναι ο κόσμος του».


Για το εάν έγινε συζήτηση για το οικονομικό: 


«Δεν έγινε καμία συζήτηση. Όλο αυτό το καιρό δεν έχω μιλήσει για τα οικονομικά. Μπορείτε να μιλήσετε με τον κ. Γιάννη Βαρδινογιάννη, με τον κ. Μήτσου και τον κ. Βέλιτς για το τι υποχώρηση έκανα στα λεφτά μου όταν ήρθα από την Μπενφίκα. Σε μια ομάδα που ήμουν βασικός και την επόμενη περίοδο θα έπαιζε στο Τσάμπιονς Λιγκ. Οποιαδήποτε αναφορά γίνεται για τα οικονομικά είναι άκαιρη. Σας είπα τρία ονόματα που μπορείτε να απευθυνθείτε να μάθετε λεπτομέρειες».

Για τους λόγους που επέλεξε να μιλήσει τώρα: 


«Δεν ήθελα να πω κάτι πριν από το παιχνίδι με την Μάδεργουελ. Πιστεύω ότι αυτή ήταν η κατάλληλη στιγμή και για αυτό πήρα την πρωτοβουλία. Θέλω να ξέρει ο κόσμος του Παναθηναϊκού ότι εξάντλησα κάθε περιθώριο και να μην ακούει όλες αυτές τις ανακρίβειες. Η διοίκηση από την πλευρά της προσπάθησε να κάνει κάτι, αλλά ορισμένα πράγματα δεν τα ερμηνεύσαμε σωστά».


Για το τι θα κάνει:

«Σίγουρα θέλω να παίξω ποδόσφαιρο και να συνεχίσω. Έχω μια οικογένεια, έχω τρία παιδιά και το εξωτερικό μοιάζει η καλύτερη λύση. Δεν υπάρχει αυτή τη στιγμή κάτι συγκεκριμένο».

Για το ποιους θέλει να ευχαριστήσει: 

«Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλες τις διοικήσεις στον Παναθηναϊκό. Σε όλους τους συμπαίκτες μου όλα αυτά τα χρόνια. Σε όλους τους ανθρώπους στην Παιανία γιατί έχουμε περάσει πάρα πολλές ώρες μαζί τους. Σίγουρα έχω ξεχάσει πολλούς και ζητάω συγγνώμη».

Για τις στιγμές που δεν θα ξεχάσει στον Παναθηναϊκό: 


«Ήταν μεγάλη μου τιμή που φόρεσα την φανέλα του Παναθηναϊκού όλα αυτά τα χρόνια. Την περίοδο 2000-2003 ζήσαμε μοναδικές στιγμές. Όλες οι στιγμές αυτές ήταν ανεπανάληπτες. Εκείνο που μου είχε μείνει ήταν πως δεν καταφέραμε να πάρουμε ένα ευρωπαϊκό Κύπελλο. Είτε αυτό ήταν ΟΥΕΦΑ είτε ένα Τσάμπιονς Λιγκ. Σίγουρα το δεύτερο είναι δύσκολο αλλά φτάσαμε δύο φορές μια ανάσα από τα ημιτελικά. Κοντράραμε την Πόρτο του Μουρίνιο».


Διαβάστε περισσότερα: http://www.greenzone.gr/2012/08/apoxairethse-apo-toradiofwno-o.html#ixzz22P9Jy1a4

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου