create your own banner at mybannermaker.com!

Δευτέρα 25 Ιουνίου 2012


25 Ιουνίου 2012


Σάρας στον ΠΑΟ, αλλά... ως παίκτης!

ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ NEWSPAO.GR 20:58 


Ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους μετέφερε στους ανθρώπους της ΚΑΕ την επιθυμία του να συνεχίσει στον Παναθηναϊκό, αλλά όχι ως προπονητής.

Ο Λιθουανός άσος που προετοιμάζεται αυτή την περίοδο με την Εθνική Λιθουανίας για το προολυμπιακό τουρνουά της Βενεζουέλας, σε επικοινωνία που είχε με τους ανθρώπους του Παναθηναϊκού, τους υπογράμμισε πως δεν θέλει να τους κάνει να περιμένουν άλλο και γι΄αυτό το λόγο η απάντηση του είναι αρνητική.

Ο λιθουανός άσος, που επικοινώνησε με στελέχη της ΚΑΕ το απόγευμα, αφού δήλωσε κολακευμένος από την πρόταση να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της ομάδας, ξεκαθάρισε πως δεν έχει αποφασίσει να σταματήσει το μπάσκετ και τους ενημέρωσε για την πρόθεσή του να αγωνιστεί με τη φανέλα του Τριφυλλιού για ακόμα έναν χρόνο.

"Η πρόταση είναι πολύ τιμητική προς το πρόσωπο μου. Όμως ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν θα σταματήσω το μπάσκετ. Δεν έχω πάρει τέτοια απόφαση. Δεν θέλω όμως να καθυστερήσει ο σχεδιασμός της ομάδας, επειδή θα περιμένει εμένα. Καλύτερα να πάρετε άλλον προπονητή, ώστε να μην χαθεί χρόνος. Εγώ θέλω να μείνω στον Παναθηναϊκό. Αυτή την επιλογή έχω στο μυαλό μου" ήταν τα λόγια του Σάρας.

Από την πλευρά της, η διοίκηση επιθυμεί την παραμονή του παίκτη, ωστόσο το θέμα θα ξεκαθαρίσει μετά τις υποχρεώσεις του στο προολυμπιακό τουρνουά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου