create your own banner at mybannermaker.com!

Παρασκευή 25 Μαΐου 2012




Αλαφούζος: "Κανένα πρόβλημα με τις μετοχές"

Ο Γιάννης Αλαφούζους μέσω του... γνώριμου πλέον τρόπου επικοινωνίας του με τους φίλους του Παναθηναϊκού απάντησε για τις μετοχές, τον Τσάκα αλλά και τον Βερβεσό.
Για ακόμη μια μέρα ο Γιάννης Αλαφούζος χρησιμοποίησε τον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter για να απαντήσει στους οπαδούς του Παναθηναϊκού για τυχόν, απορίες ερωτήσεις αλλά και σχόλια αναφορικά με το πλάνο λαϊκής βάσης.
-Κάντε ό,τι μπορείτε για να παίξει ο Παναθηναϊκός στην Ευρώπη. Είναι κρίμα για μια τέτοια ιστορική ομάδα.


"Έτσι είναι... Κάνουμε οτι είναι δυνατόν".
-Είμαι 15 χρονών... Μπορώ να βάλω λεφτά στον Παναθηναϊκό, μέσω της ιστοσελίδας; Δεν μπορώ να βάλω πχ. 50;


"Με 20 ευρώ θα μπορείς να γίνει "ηλεκτρονικό μέλος" χωρίς περιορισμούς στην ηλικία. Τα προνόμια θα είναι σχετικά λίγα".
-Κύριε Αλαφούζο θέλω να μου απαντήσετε στην προηγούμενη ερώτησή μου σχετικά με τον κ.Βερβεσό. Οι οπαδοί είναι εξαγριωμένοι!

"Ο κύριος Βερβεσός είναι ο κύριος Βερβεσός και εγώ είμαι αυτός που είμαι και δικαιούμαι να έχω δικές μου απόψεις".
-Εσείς κ. Αλαφούζο θα συνδράμετε οικονομικά;


"Βέβαια. Διαφορετικά θα ήμουν ανακόλουθος και άλλα πολύ χειρότερα".
-Αφού δεν έχετε μία, γιατί ειρωνεύεστε τον Φεϊζάλ; Πάτε να τελειώσετε τον Παναθηναϊκό... Ούτε αδειοδότηση δεν πήρε.


"Δεν ειρωνεύομαι κανέναν. Ίσως λίγο τον κ. Τσάκα. Παρακαλώ λίγο υπομονή. Κάνουμε οτι μπορούμε".
-Κάποιοι λένε οτι μη φυσικό πρόσωπο δεν μπορεί να πάρει τις μετοχές. Το έχετε ψάξει; Μπορεί το Σωματείο να τις πάρει;


"Οι δικηγόροι μας δεν θέτουν τέτοιο θέμα".
-Θα χρηματοδοτήσουμε την ομάδα αποκλειστικά οι οπαδοί και εσείς. Από τους προηγούμενους χορτάσαμε χρέη.


"Είναι δικαίωμά τους πάντως. Πρέπει να θυμόμαστε οτι στο παρελθόν η προσφορά τους υπήρξε σημαντική. Τώρα κοιτάζουμε μπροστά".
-Εμείς που ζούμε στο εξωτερικό πως μπορούμε να δωρίσουμε χρήματα για την ομάδα online;


"Από τα τέλη Ιουνίου, θα μπορείτε. Θα υπάρχει μία διαφημιστική καμπάνια που θα τα εξηγεί όλα. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας".
-Θα ήταν πιστεύω μία καλή ιδέα, μόλις τελειώσει ο Γολγοθάς της αδειοδότησης, να δώσετε μία συνέντευξη Τύπου για τις λεπτομέρειες.


"Έτσι ακριβώς θα κάνουμε".
http://www.prasinanea.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου