create your own banner at mybannermaker.com!

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

«ΤΖΙΓΚΕΡ ΕΛΑ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΕΙΣ»



Η Γ.Σ. έπειτα από εξώδικο του Τζίγκερ στον Βγενόπουλο για ΓΗΠΕΛ αποφάσισε να καλέσει τον μεγαλομέτοχο στην επαναληπτική της 8ης Μαΐου για να λογοδοτήσει για το γήπεδο.

Ο Ανδρέας Βγενόπουλος με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη έχουν στείλει τέσσερα εξώδικα ο ένας στον άλλον (δύο ο καθένας). Στο προτελευταίο, το οποίο έγινε χθες το απόγευμα ο Βγενόπουλος ζήτησε από τον Τζίγκερ να δώσει το παρών στη Γ.Σ. με βάσει το καταστατικό με τον μεγαλομέτοχο να απαντάει πως δεν έχει καμία υποχρέωση όπως προκύπτει από το Σύνταγμα.
Με αφορμή όλα αυτά, ο Βγενόπουλος πρότεινε να αναβληθεί η σημερινή Γενική Συνέλευση όπου προστέθηκε στα θέματα εκτός από τη σύσταση του Διοικητικού Συμβουλίου και η παρουσία του Γιάννη Βαρδινογιάννη για να λογοδοτήσει.
Μετά το τέλος της Γενικής Συνέλευσης ο Ανδρέας Βγενόπουλος ανέφερε:  «Η Γ.Σ. των μετόχων αναβλήθηκε για τις 8 Μαιου με ομόφωνη απόφαση, με επιπλέον θέμα τη λογοδοσία του Γιάννη Βαρδινογιάννη για την ΓΗΠΕΛ μετά από δικό του εξώδικου. Κατόπιν εξωδίκων, ο κ. Βαρδινογιάννης θα κληθεί να λογοδοτήσει για τα θέματα της ΓΗΠΕΛ. Ο κ. Θανάσης Γιαννακόπουλος θα αναλάβει πρωτοβουλίες να συντονίσει τους μετόχους μέχρι τις 8 Μαϊου και ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Αχιλλέας Μακρόπουλος, θα επισκεφτεί τον Βαρδή Βαρδινογιάννη μήπως υπάρξει λύση και από εκεί. Όλες οι πρωτοβουλίες θα οδηγήσουν στη ΓΣ της 8ης Μαϊου για να φανεί αν υπάρξει λύση για την αποφυγή της πτώχευσης. Δεν υπάρχουν άλλες ευκαιρίες. Είναι απαραδεκτο να είναι ο Παναθηναϊκός χωρίς διοίκηση. Πρέπει να λυθούν αυτά τα θέματα. Αν φτάσουμε μέχρι τις 8 Μαϊου χωρίς λύση, τότε η πτώχευση είναι δεδομένη».
Από την πλευρά του, ο Θανάσης Γιαννακόπουλος, σχολίασε: «Σε αυτή τη δύσκολη θέση πρέπει να βοηθήσουν όλοι. Δεν είμαι με κανέναν. Είμαι με τον Παναθηναϊκό. Έχω πάθει δύο εμφράγματα, έχω δώσει τη μισή ζωή μου για τον Παναθηναϊκό και πρέπει όλοι να βάλουν νερό στο κρασί τους για να βοηθήσουν. Ο Παναθηναϊκός είναι αβοήθητος. Όποιος αγαπάει πρέπει να βοηθήσει εμπράκτως. Η αναβολή που έγινε πρέπει να αποφέρει καρπούς για τον Παναθηναϊκό και μόνο για αυτόν. Δεν με αφορούν οι διαφορές που έχουν. Πρέπει να βάλουν νερό στο κρασί τους. Μέχρι τότε να γίνουν διαβουλεύσεις και να βοηθήσουν τον Παναθηναϊκό. Παναθηναϊκέ δύναμή σου είναι οι οπαδοί σου. Αυτό είναι το πιστεύω μου. Να καθίσει στο ίδιο τραπέζι ο Βαρδινογιάννης και να βοηθήσει τον Παναθηναϊκό».
Δηλώσεις έκανε και ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Αχιλλλέας Μακρόπουλος: «Είμαι παλιός Παναθηναϊκός. Εχω περάσει πάρα πολλά. Με μια πρωτοβουλία του Βγενόπουλου ακούσατε και εσείς (σ.σ. δημοσιογράφοι). Είμαι νέος σήμερα, αλλά έχω ζήσει πάρα πολλά για τον Παναθηναϊκό και θα θυμόμαστε πολύ καλά, την εποχή Πούσκας κ.α.! Θα βοηθήσω με τις δικές μου δυνατότητες την ΠΑΕ. Θα δώσω μεγάλη μάχη για την βιωσιμότητα του Ερασιτέχνη καθώς εξαρτώμαστε από την ΠΑΕ! Ολος ο κόσμος πρέπει να βοηθήσει»
http://www.panathinaikoskosmos.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου