create your own banner at mybannermaker.com!

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

ΛΙΓΑ...ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ!!!


Σας παραθέτουμε μερικές από της ατάκες του Αντρέα Βγενόπουλου κατά την διάρκεια της συνεντεύξεις τύπου που θα μείνουν να της θυμόμαστε!!
-”Η οικογένεια Βαρδινογιάννη ήταν ένα κομμάτι της ιστορίας του Παναθηναϊκού και μόνο ο Θοδωρής, ο Βαρδής και ο Γιώργος ήταν Κρητικοί λεβένταροι.”
-”Από την επομένη κιόλας, οι δηλητηριογράφοι συνέχιζαν την δουλειά τους και οι διάφοροι Ζαρμακούπηδες και ντούρου ντούρου ντούρου μας έβαζαν εμπόδια”
-Ο κ. Βαρδινογιάννης έχει κάνει τον τελευταίο χρόνο κάποιες τοποθετήσεις εκτός λογικής. Θα έπρεπε να τον πάρουν με τις πέτρες αλλά διαθέτει μία τεράστια επικοινωνιακή δύναμη και έτσι όπως τα είπε τον πήραν ως λογικό.
-Σου απαντάω κύριε Βαρδινογιάννη. Είσαι παρών; Εγώ είμαι περαστικός και καιροσκόπος; Εσύ προσπαθείς να φύγεις και εγώ είμαι εδώ.
-Πήρα τηλέφωνο τον κ. Πηλαδάκη και μου είπε ότι το νέο γήπεδο της Λάρισας κόστισε 28 εκατομμύρια. Η Λάρισα έδωσε 28 εκατομμύρια και έχει ένα γήπεδο 16 χιλιάδων θέσεων. Εμείς δώσαμε 10,5 και έχουμε μακέτες.
-Ξέρω πόσο δύσκολο είναι για τον πατέρα του, να βλέπει το παιδί του τι κάνει.
-Δεν θέλω τίποτα δωρεάν από τον κ. Βαρδινογιάννη.
-Άρα το πρώτο θέμα είναι να σας απαντήσει αν δέχεται την αύξηση, να μην έχει δικαίωμα, να καταλυθεί το συμφωνητικό και να κοιτάξει το θέμα της ΓΗΠΕΛ. Αν τα δέχεται… we are in business.
-Εγώ στα δύσκολα δεν θα αφήσω τον Παναθηναϊκό. Μακάρι να τα καταφέρω. Και κλείνω λέγοντας ότι: “Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω”. Όπως είπες και συ Γιάννη Βαρδινογιάννη”.
-Το μέλλον του Παναθηναϊκού είναι η πράσινη πολιτεία. Η περιοχή του ΟΑΚΑ.
-”Θεωρώ ότι ο κ. Γκόντζος θα πρέπει να έχει θέση μόνο σε γενική συνέλευση συμβούλων
“-Σε αυτούς που σας κατηγορούν, τι απαντάτε και γιατί προεξοφλείτε ότι δεν θα δεχτεί ο κ. Βαρδινογιάννης τις προτάσεις σας;
“-Είμαστε στην ίδια συνέντευξη Τύπου;”
-Θέλω να μου λέτε όνομα και επίθετο και που δουλεύετε
Μπόνους φοβισμένος αρδ “Ε…εεε…εεεε κύριε Βγενοπουλε εγώ είμαι περήφανος που δουλεύω στο Μεγκα”

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου