create your own banner at mybannermaker.com!

Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου 2011

ΗΡΕΜΗ ΔΥΝΑΜΗ... Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ...ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ...


Αναλυτικά όσα είπε ο Ανδρέας Βγενόπουλος:

"Ο Παναθηναϊκός είναι μία προτεραιότητα για μένα. Όχι τόσο σημαντική όσο άλλες, αλλά είναι μία προτεραιότητα. Μεγάλωσα στο μπαλκόνι που βλέπει στο γήπεδο, διάβαζα και παρακολουθούσα τις προπονήσεις, ανδρώθηκα με τον Παναθηναϊκό και σε τέτοιες εξελίξεις μού είναι αδιανόητο να μην βοηθήσω τον Παναθηναϊκό.

Κομμάτι της ιστορίας ,Θοδωρής, Βαρδής και Γιώργος

Διαφωνώ κάθετα ότι ο Γιάννης Βαρδινογιάννης και η οικογένειά του αποχώρησαν τώρα από τον Παναθηναϊκό. Έχουν αποχωρήσει από τότε που έδωσαν την ομάδα στη νέα γενιά, στο Γιάννη Βαρδινογιάννη. Η οικογένεια Βαρδινογιάννη ήταν ένα κομμάτι της ιστορίας του Παναθηναϊκού και μόνο ο Θοδωρής, ο Βαρδής και ο Γιώργος ήταν Κρητικοί λεβένταροι. Το 1980 πήραν μία έκταση με επιχορήγηση της ΓΓΑ και έφτιαξαν την Παιανία.

Αθέτησε και τις τρεις συμφωνίες ...

Ο Γιάννης Βαρδινογιάννης απλά τώρα χρεώνει την ΠΑΕ με ένα εκατομμύριο ευρώ. Δεν έχει αποχωρήσει ακόμα. Έχουμε κάνει τρεις συμφωνίες, τις οποίες αθέτησε και τις τρεις. Η πρώτη ήταν το 2008, όταν έγινε η αποτίμηση της ΠΑΕ. Τότε είχαμε πει ότι θα υπάρχουν όργανα στον Παναθηναϊκό στα οποία δεν θα επεμβαίνει κανείς και ότι θα υπάρχουν χρήματα που θα βάζαμε όλοι και θα μας οδηγήσουν στο νταμπλ.

Η πολυμετοχικότητα τότε δεν απέτυχε. Λέγεται ότι παραδόθηκε ένας Παναθηναϊκός χωρίς χρέη. Όμως ο κ. Πατέρας τότε παρέλαβε έναν Παναθηναϊκό με 6 εκατομμύρια ευρώ και με ποδοσφαιριστές που φτάνουν το έλλειμμα στα 15 εκατομμύρια.

Ο κ. Βαρδινογιάννης πρότεινε πρόεδρο τότε τον δικό του φίλο, τον κ. Πατέρα, τον οποίο εγώ δεν γνώριζα. Και εκείνος πρότεινε και τον κ. Αντωνίου. Εγώ έπρεπε να τιμήσω τη δική μου συμφωνία στηρίζοντας τις επιλογές του. Η συμφωνία περί μη παρέμβασης δεν τηρήθηκε από την πρώτη στιγμή. Αυτή ήταν η απόκτηση του Σωτήρη Κυργιάκου. Εμείς τον θέλαμε, αλλά ο κ. Βαρδινογιάννης όχι γιατί είχαμε δικαστικές διαμάχες. Βέβαια αν τον είχαμε πάρει αντί του κ. Μελίσση, ίσως να είχαμε πάρει από την πρώτη χρονιά το πρωτάθλημα.

Η Πρώτη ρήξη ...

Η δεύτερη είναι με τον κ. Βέλιτς. Ο κ. Βέλιτς δεν μας έδωσε κανένα πλάνο για παίκτες ή για προπονητές. Ο κ. Πατέρας μου είπε ότι θέλει να τον διώξει, αλλά ο κ. Βαρδινογιάννης είπε όχι. Τότε είχαμε την πρώτη ρήξη και μετά από την πολύ μεγάλη μου επιμονή τελικώς απομακρύνθηκε.

Η δεύτερη αθέτηση της συμφωνίας μας είναι πολύ σημαντική. Ο ίδιος είχε πει ότι όποτε χρειαστεί θα κάνουμε αύξηση κεφαλαίου. Όποτε τελειώσουν τα λεφτά. Όταν ήρθε η στιγμή και έπρεπε να βάλει το 54%, αυτό δεν το ήθελε.

Ποια ήταν η σπατάλη του κ. Πατέρα; Στην αρχή έκανε κάποιες αποτυχημένες μεταγραφές. Τον δεύτερο χρόνο πήραμε τον Σισέ, τον Λέτο, τον Κατσουράνη. Περίεργο. Τον πρώτο χρόνο που ο κ. Αντωνίου έκανε αποτυχημένες μεταγραφές τον στήριξε, τη δεύτερη χρονιά όχι.

Αυτός που ξόδεψε λεφτά ήμουν εγώ. Όχι ο κ. Πατέρας που ήταν πρόεδρος. Ο κ. Βαρδινογιάννης έχει στείλει επιστολές στον κ. Πατέρα και του λέει πως αυτός που φταίει για την καταστροφή του Παναθηναϊκού είμαι εγώ.

 ...οπότε πρέπει και το ντάμπλ  να πιστωθεί σε μένα.



Ο κ. Πατέρας απλά ζητούσε πάντα τη στήριξη των μετόχων. Εγώ όμως έχω κάνει τα έξοδα για να πάρει ο Παναθηναϊκός το νταμπλ, οπότε πρέπει και το νταμπλ να πιστωθεί σε μένα. Εγώ πήρα το νταμπλ. Δεν μπορεί εγώ να έχω βάλει τα λεφτά και να το πιστώνεται άλλος.

Τη δεύτερη χρόνια ξεκίνησε ένας πόλεμος λάσπης με πολλές επιστολές που ο κ. Πατέρας μου έχει κοινοποιήσει και αν θέλει ο ίδιος ας τις δημοσιοποιήσει. Αυτά συνέβησαν τα δύο πρώτα χρόνια της πολυμετοχικότητας. Τον Ιούνιο του 2010 έγινε μία νέα συμφωνία με τον κ. Βαρδινογιάννη. Τότε που ο κ. Πατέρας θα έφευγε και εγώ έκανα μία πολύ μεγάλη προσπάθεια για να γεφυρώσω το χάσμα ανάμεσα στον ίδιο και στον κ. Βαρδινογιάννη.

Είπα στον κ. Βαρδινογιάννη ότι μπορεί να βάλει αντιπρόεδρο όποιον θέλει, ακόμα και τον κ. Φιλιππίδη για να ελέγχει το μπάτζετ. Συμφωνήσαμε με εμένα να του καλύψω το μπάτζετ, ακόμα και με τραπεζική εγγύηση, αν αυτό ξεπεραστεί.

Παρέλαβε με κάποια συμβόλαια  και συν 30 εκατομμύρια... 

Την επόμενη μέρα και ενώ τα είχαμε συμφωνήσει, εξέδωσε μία επιστολή και πήρε τον Παναθηναϊκό ο ίδιος. Παρέλαβε έναν Παναθηναϊκό με κάποια συμβόλαια αλλά και με συν 30 εκατομμύρια. Δεν ήταν υπερχρεωμένος. Και τι έκανε; Πήγε και πήρε τον Γκοβού, τον Γκαρσία, τον Πλεσί, τον Φερνάντες. Μπορείτε αυτούς να τους συγκρίνετε με αυτούς που είχε πάρει ο κ. Πατέρας ένα καλοκαίρι νωρίτερα.

Μπορείτε να δείτε πόσα λάθη έκανε εκείνο το καλοκαίρι. Το θέμα με το μπάτζετ ήταν με τον Σισέ. Ο κ. Πατέρας μου είπε ότι θα ξεπεράσουμε το μπάτζετ με τη μεταγραφή του Σισέ και τα έβγαλε τα λεφτά του με το Champions League. Με ρώτησε αν αξίζει το ρίσκο και του είπα να το πάρει.



Με κάλεσε να αναλάβω όταν είδε πως δεν πάει πουθενά

Τρίτη συμφωνία που δεν τήρησε. Παρένθεση: Εγώ έχω στηρίξει όλους όσους είναι στον Παναθηναϊκό. Δεν είναι δυνατόν στο μαγαζί σου να κάνεις αντιπολίτευση. Όταν λοιπόν, ο κ. Βαρδινογιάννης είδε ότι με τις μεταγραφές που έχει κάνει δεν πάει πουθενά, με κάλεσε δημόσια να αναλάβω τον Παναθηναϊκό.

Ήταν μεγάλο λάθος μου να πάω εκεί και να μιλήσω μαζί του και να δεχτώ. Συμφωνήσαμε στο ξενοδοχείο σε γενικές γραμμές και δεν υπογράψαμε το μνημόνιο γιατί ήθελε κάποιες τροποποιήσεις. Εκεί συμφωνήσαμε στο ότι ο Γιάννης Βαρδινογιάννης θα έβαζε τα χρήματα που του αναλογούν για να καλύψει το χρέος.

Αντί να στείλει τα χρήματα, έστειλε μία σύμβαση χορηγίας με την υποχρέωση να αναλαμβάνει μία κυπριακή χορηγία. Εκεί θα έπρεπε να υπάρχει η εγγύηση Βαρδινογιάννη και να αναλάβει τις υποχρεώσεις του ΦΠΑ. Η ένστασή μας ήταν ότι ο Παναθηναϊκός είχε λάβει δάνειο από την Τράπεζα Πειραιώς και υπήρχαν τόκοι τους οποίους δεν πλήρωσε, οπότε αυτόματα δεν τηρούσε και τη συμφωνία του.

Έκαναν τη δουλειά τους οι δηλητηριογράφοι

Δεν υπήρχε και ομόνοια. Από την επομένη κιόλας, οι δηλητηριογράφοι συνέχιζαν την δουλειά τους και οι διάφοροι Ζαρμακούπηδες και ντούρου ντούρου ντούρου μας έβαζαν εμπόδια.

Το θέμα του γηπέδου. Ξοδεύτηκαν εκατομμύρια σε μακέτες και μας είχε πει ότι θα πάρουμε πίσω 23 εκατομμύρια από το Δήμο. Το θέμα του γηπέδου δεν δέχτηκε ποτέ να το συζητήσει και με δικές μου κινήσεις έγιναν αγωγές.

Ήθελε να διοικεί και να δείχνει άλλους να φταίνε.

Το τέταρτο σημείο που ποτέ δεν καταλήξαμε είναι το προπονητικό. Το πέμπτο θέμα είναι τα ποσοστά. Εγώ θα έφτανα στο 34% και δεν θα μπορούσα με τέτοιο ποσοστό να μην διοικώ. Σε αυτό το θέμα δεν συζητήσαμε πολύ, αλλά από την στιγμή που δεν έβαζε τα χρήματα στην αύξηση δεν υπήρχε και λόγος να συνεχίσουμε. Το όλο ζήτημα καταλάβαμε ότι ήταν επικοινωνιακό. Ήθελε να διοικεί και να δείχνει άλλους να φταίνε.

Αποχώρησα με ανακοίνωση δύο γραμμών. Το επέλεξα γιατί ο Παναθηναϊκός ήταν μέσα στους στόχους του και με όλη την κρίση που υπήρχε, προτίμησα να μην πω τίποτα. Δεν ήθελα να πω τίποτα έστω και αν πολλοί οπαδοί του Παναθηναϊκού ίσως να επηρεάζονται από τους επικοινωνιακούς κύκλους.

Να σας πω για την περιβόητη χορηγία. Είπε ότι το συμφωνητικό χορηγίας είχε σταλεί, αλλά για άγνωστους λόγους δεν έγινε. Ο δημοσιογράφος που τον ρώτησε δεν επέμεινε. Και είπε στη συνέχεια ότι η βασική διαφωνία ήταν ότι εγώ θα βάζω σταδιακά τα χρήματα. Ο ίδιος παραδέχθηκε ότι αθέτησε τη συμφωνία.



ΘΑ έπρεπε ...έτσι που τα είπε τον πήραν ως λογικό.

Ο κ. Βαρδινογιάννης έχει κάνει τον τελευταίο χρόνο κάποιες τοποθετήσεις εκτός λογικής. Θα έπρεπε να τον πάρουν με τις πέτρες αλλά διαθέτει μία τεράστια επικοινωνιακή δύναμη και έτσι όπως τα είπε τον πήραν ως λογικό. Κατά τα άλλα εγώ έχω οπαδικές εφημερίδες; Είναι πράγματα που σε βγάζουν από τα ρούχα σου.

Γίνεται μία αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου. Λες πόσο θέλεις; 30%; Άρα 4,5 εκατομμύρια. Αλλά δεν θα λειτουργήσω με βάση τα χρήματα που έχουμε πει, αλλά με βάση αυτά που έχουν πει οι άλλοι. Δηλαδή αν βάλουν λιγότερα, θα βάλω και εγώ το ποσοστό μου επί αυτού.

Είπε και την παγκόσμια πρωτοτυπία πρόσφατα. Ότι καθιστώ τις μετοχές μου αδρανείς και τις δίνω σε δικηγορικό γραφείο. Αυτό είναι παγκόσμια πρωτοτυπία την οποία με εντύπωση βλέπω ότι ο αθλητικός τύπος την υιοθέτησε. Δεν μπορείς να έχεις μία επιχείρηση χρεωμένη και να δίνεις απλά τις μετοχές σε ένα δικηγορικό γραφείο και άντε γεια σας.

Είχε πει ότι είναι εγγυητής. Τώρα που τον ρώτησαν είπε ότι είναι μία φράση που χρησιμοποίησε για ευρύτερες εγγυήσεις και ότι λάθος κατάλαβαν ότι μιλούσε για οικονομικά. Ας μου εξηγήσει λοιπόν και μένα κάποιος τι εγγυήθηκε τελικά. Τον Μάρτιο μετά από ένα Δ.Σ. και αφού εγώ ήμουν στο στόχαστρο, είπε ότι ήμουν καιροσκόπος και περαστικός.

Εγώ είμαι εδώ...

Σου απαντάω κύριε Βαρδινογιάννη. Είσαι παρών; Εγώ είμαι περαστικός και καιροσκόπος; Εσύ προσπαθείς να φύγεις και εγώ είμαι εδώ.

Ο Παναθηναϊκός οδηγείται στο Πρωτοδικείο. Υπάρχει ένα συμφωνητικό και ξέρω ότι με ακούει τώρα. Σε αυτό λέει ότι έχουμε δικαίωμα προτίμησης για τις μετοχές του. Έτσι τώρα είναι υποχρεωμένος να προσφέρει τις μετοχές του στους υπόλοιπους μετόχους αν θέλει να φύγει. Δεν μπορεί ένας μέτοχος να μην βάζει μέλη στο Δ.Σ. σύμφωνα με το συμφωνητικό. Δεν μπορεί να οδηγήσει τον Παναθηναϊκό στο Πρωτοδικείο.




Εμείς δώσαμε 10,5 εκατομμύρια ευρώ και έχουμε μακέτες.

Θα σας μιλήσω και για το γήπεδο. Θα μιλήσω και για το μέλλον, αλλά πρώτα θα πω για το παρελθόν και ας μην τον βολεύει. Όταν μπήκα στον Παναθηναϊκό γνώριζα ως απλός φίλαθλος την ιστορία του Βοτανικού. Απέδειξα και έμπρακτα το ενδιαφέρον μου για το γήπεδο με τον όμιλό μου να προσφέρει ως χορηγία 23 εκατομμύρια για να χτιστεί το γήπεδο. Βέβαια απογοητεύτηκα όταν είδα φυλλάδες να κάνουν λόγο για το όνομα του γηπέδου, την ώρα που άλλες μεγάλες ομάδες της Ευρώπης παίζουν σε γήπεδα με ονόματα χορηγών, όπως το Allianz Arena της Μπάγερν ή το Emirates Arena της Άρσεναλ.

Όταν μπήκα στην ιστορία του γηπέδου αντιλήφθηκα κάποια απίστευτα έξοδα που γινόντουσαν. Και κατάλαβα ότι το γήπεδο αυτό δεν θα μπορούσε να γίνει. Πρέπει να βρούμε ποιοι αγόρασαν εκτάσεις κοντά στο γήπεδο στις πρώτες εξαγγελίες. Μετά πρέπει να δούμε τα οικολογικά που μας προκάλεσαν προβλήματα. Τελικά αυτοί που ονομάσαμε κορμοράνους είχαν δίκιο. Και αφήστε το ότι θα πηγαίναμε τον Παναθηναϊκό κοντά στο προπονητικό του Ρέντη.

Είχε πει για προδότες και μας είχε δείξει έναν, τον οποίο ο ίδιος είχε βάλει στην επιτροπή. Στο γήπεδο πρέπει να λογοδοτήσει και να δούμε όλα τα έξοδα. Πού και πώς δόθηκαν 10,5 εκατομμύρια. Να μην έχει υποχρεώσεις ο Παναθηναϊκός και να ζητήσει τα χρήματα που του ανήκουν.

Πήρα τηλέφωνο τον κ. Πηλαδάκη και μου είπε ότι το νέο γήπεδο της Λάρισας κόστισε 28 εκατομμύρια. Η Λάρισα έδωσε 28 εκατομμύρια και έχει ένα γήπεδο 16 χιλιάδων θέσεων. Εμείς δώσαμε 10,5 και έχουμε μακέτες. Επίσης μας είχαν πει ότι το γήπεδο θα κοστίσει 140 εκατομμύρια. Το γήπεδο το φτιάχνεις για να παίρνεις έξτρα έσοδα, όχι για να δίνεις περισσότερα.

Διέλυσε την πολυμετοχικότητα και ... το ρόστερ

Είπε ο κ. Βαρδινογιάννης: "Δεν έχω καμία ανάμειξη και δεν θέλω να έχω με τον Παναθηναϊκό". Άντε γεια σας λοιπόν. Έκανε τις ευχαριστίες του και ευχαριστεί τον κ. Σαμαρά που όπως είπε υλοποίησε το έργο. Τι υλοποίησε; Πήρε 10 εκατομμύρια και μας έδωσε μακέτες. Αλλά ευχαρίστησε και τον κ. Πέτρο Κόκκαλη και γι' αυτό είμαι εδώ. Ο κ. Σαμαράς δεν πρόκειται να φύγει έτσι. Θα ασκήσω όλα τα νόμιμα μέσα. Θα πρέπει τα γήπεδα της ΓΗΠΕΛ να επιστραφούν. Δεν παίζει κανείς έτσι με τον Παναθηναϊκό και το όραμα του γηπέδου.

Θέλει να φύγει ο κ. Βαρδινογιάννης; Στο καλό. Διέλυσε την πολυμετοχικότητα, κατέστρεψε το ρόστερ. Θυμάμαι τον κ. Νίκα που πρωτοστατούσε κατά του κ. Βαρδινογιάννη και έχω και γράμμα του κ. Πλυτά που ήταν μαζί του. Ο κ. Νίκας τελικώς στη διετία πάνω έκανε τον μεσολαβητή του κ. Βαρδινογιάννη και κατέληξε να είναι στο Δ.Σ. ως εκπρόσωπος του κ. Βαρδινογιάννη.

Μας διέλυσε και εκ των έσω την πολυμετοχικότητα. Δεν υπάρχει ελπίδα και μέλλον σε συλλόγους σαν τον Παναθηναϊκό χωρίς πολυμετοχικότητα. Μόνο η πραγματική πολυμετοχικότητα μπορεί να έχει ένα μέλλον. Χάλασε το ρόστερ και κέρδισε λιγότερα λεφτά απ' ότι θα κερδίζαμε αν βρισκόμασταν στην Ευρώπη.

Γιατί αδρανοποιείς τις μετοχές σου τώρα που έχεις διαλύσει το ρόστερ και μας άφησες εκτός Ευρώπης; Δεν θέλει να βάλει λεφτά αλλά το χειρότερο απ' όλα, είναι η επικοινωνία-δηλητήριο. Εξαιρώ την οικογένεια Βαρδινογιάννη, την οποία τιμώ και μιλώντας για τον Τζίγγερ, του λέω: "Ό,τι και να κάνεις, έχεις το 54% του Παναθηναϊκού. Αν θέλεις να φύγεις, φύγε όπως θέλεις. Ο Παναθηναϊκός δεν σε έχει ανάγκη. Η οικογένεια σου δεν αξίζει τέτοια υστεροφημία".



Ας διαλέξει πώς θέλει να φύγει

Ξέρω πόσο δύσκολο είναι για τον πατέρα του, να βλέπει το παιδί του τι κάνει. Κάπου θα έπρεπε να αναλογιστούν τις ευθύνες τους και ότι ο Παναθηναϊκός είναι κάτι πολύ μεγάλο. Θα έπρεπε οι παλιές οικογένειες να ξεπεράσουν τις συνδέσεις που έχουν με τους διαδόχους τους. Να μην τους δίνουν τέτοια παιχνίδια. Διάλεξε Γιάννη το πως θες να φύγεις.

Είμαι εδώ και δεν εγκαταλείπω στα δύσκολα

Πάμε στο μέλλον. Εγώ είμαι εδώ. Όλοι έχουμε προβλήματα, αλλά εγώ είμαι εδώ και στα δύσκολα δεν εγκαταλείπω. Και έτσι, όταν παλεύεις, και η ήττα δεν είναι ντροπή. Ο Παναθηναϊκός έχει περάσει πολλά. Από κατοχές και εμφύλιους που δεν έπαιζε καθόλου, αλλά ο Παναθηναϊκός δεν καταστρέφεται. Δεν είμαι τόσο δυνατός όσο το 2008, αλλά θα κάνω ό,τι μπορώ.

7,8 εκατομμύρια ευρώ η αξία του Παναθηναϊκού

Έστειλα το πρωί ένα εξώδικο στην ΠΑΕ, στο οποίο ασκώντας τα δικαιώματα μου, τους καλώ να συγκληθεί έκτακτη γενική συνέλευση μετόχων για να γίνει αύξηση μετοχικού κεφαλαίου. Αυτό να γίνει με 0,33 ευρώ ανά μετοχή. Αυτό βγάζει την αξία του Παναθηναϊκού στα 7,8 εκατομμύρια ευρώ.

Όταν αναλάβαμε εμείς, μας είχε αποτιμήσει τον Παναθηναϊκό 188 εκατομμύρια. Όποιος μέτοχος δεν μπει, το 60% των μετοχών του θα το απωλέσει. Με αυτή την διαδικασία δείχνω την αγάπη μου για τον Παναθηναϊκό. Αλλά έχω και κάποια όρια.

Δεν θέλω τίποτα δωρεάν

Δεν θέλω τίποτα δωρεάν από τον κ. Βαρδινογιάννη. Αυτή την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου υπό ορισμένες προϋποθέσεις θα πρέπει να την προχωρήσουμε, να την καλύψουμε και να μειωθεί το ποσοστό του κ. Βαρδινογιάννη, το οποίο μέσω νέων αυξήσεων θα εξαφανιστεί.

Θα πρέπει πρώτα απ' όλα να καταστραφεί το συμφωνητικό που έχουμε κάνει και να μπουν νέοι όροι και νέα συμφωνητικά μαζί με τον κ. Βαρδινογιάννη, στο οποίο θα λέει ότι δεν θα έχει δικαίωμα συμμετοχής και ψήφου στο νέο ΔΣ.



Να λυθεί το θέμα της ΓΗΠΕΛ

Και ό,τι έχει κάνει τα τελευταία δύο χρόνια, χάρισμά του. Δεν θα του ζητήσω ευθύνη. Δεν θα τον αφήσω να φύγει αν δεν λύσει το θέμα της ΓΗΠΕΛ. Θα πρέπει να λογοδοτήσει για τα 10,5 εκατομμύρια ευρώ που έχει χρεωθεί ο Παναθηναϊκός.

Άρα το πρώτο θέμα είναι να σας απαντήσει αν δέχεται την αύξηση, να μην έχει δικαίωμα, να καταλυθεί το συμφωνητικό και να κοιτάξει το θέμα της ΓΗΠΕΛ. Αν τα δέχεται... we are in business. Αν τα δέχεται θα πρέπει να προχωρήσουμε για τον Παναθηναϊκό και όποιος εύπορος Παναθηναϊκός μπορεί, να έρθει να συμμετάσχει. Δεν δεσμεύομαι τι ποσό θα βάλει. Θα κάνω ό,τι καλύτερο.

Άκουσα τον κ. Παύλο Γιαννακόπουλο να λέει ότι θα βρει τη λύση. Αν μπορεί, ας τη βρει, εδώ είμαι εγώ. Δεν μπορώ να πηγαίνω στα επίσημα και να βλέπω τόσους εύπορους και διάσημους Παναθηναϊκούς να κάνουν κριτική έχοντας πάρει απλά ένα διαρκείας. Όποιος δεν το κάνει, μπορεί να μην ξαναμιλήσει.

Δεν θα βάλει χρήματα ο κόσμος

Έχει ακουστεί το θέμα της λαϊκής βάσης. Η θέση μου είναι ότι ο Παναθηναϊκός πρέπει να έχει και εύπορους μετόχους, αλλά και τον απλό λαό. Όμως αυτήν την περίοδο ο κόσμος του Παναθηναϊκού δεν θα μπορεί να βοηθήσει. Θα γράψετε ότι θέλω να πάρω τα χρήματα του κόσμου. Δεν πρόκειται να βάλει χρήματα ο κόσμος, αλλά όποιος βάλει θα είναι μέτοχος και θα έχει δικαίωμα ψήφου στο τι γίνεται.

Τι μπορεί να πάει λάθος; Να πει ο κ. Βαρδινογιάννης όχι σε κάτι από αυτά που του ζητάω. Αν πει όχι, θα πάει ο Παναθηναϊκός για πτώχευση. Μπορεί να περάσουμε σε μία περίοδο τεράστιου εμφυλίου από τις γνωστές φυλλάδες. Αλλά δεν θα προτείνουν τίποτα. Αν υπάρχει εναλλακτική, πες την. Αν όχι, στηρίξτε με. Όχι αντιπολίτευση για αντιπολίτευση.

Φίλαθλοι, δεν ξέρω τι θα γίνει και δεν ξέρω αν θα τελειώσει καν το πρωτάθλημα. Το ποδόσφαιρο στην Ελλάδα βρίσκεται στο ύψιστο σημείο παρακμής. Η αδικία δημιουργεί σπίθες έκρηξης. Ζούμε σε μία δύσκολη περίοδο αλλά εγώ θα παλέψω. Θα εξαρτηθούν όλα και από τη συμπεριφορά των φιλάθλων. Εγώ είμαι αντίθετος και στη φραστική βία, που είναι κατ' εμέ η γενεσιουργός αιτία της βίας. Ένας βοηθός αθλητικού εισαγγελέα μέσα στο γήπεδο. Βρίσατε; Όλοι στη μέση του γηπέδου. Ξαναβρίσατε; Στοπ στο παιχνίδι. Δεν ξέρω ποια είναι η κατάσταση της Ελλάδος, της κοινωνίας και της βίας στα γήπεδα. Αν όλα αυτά επιδεινωθούν, μπορεί να μην γίνει τίποτα.

Δεν μπορώ μόνος μου

Επίσης μόνος μου δεν μπορώ να προχωρήσω. Δεν πιστεύω σε αυτό το μοντέλο, αλλά δεν έχω τη διάθεση και τις δυνατότητες αυτήν την περίοδο. Αυτοί που δεν συμμετέχουν σε ένα εγχείρημα είναι οι πιο σίγουροι εχθροί του εγχειρήματος. Δεν μπαίνουν μέσα και κάθονται έξω και βρίζουν.

Τα δύσκολα κάνουν την διαφορά ανάμεσα στους άντρες και στα παιδιά. Εγώ στα δύσκολα δεν θα αφήσω τον Παναθηναϊκό. Μακάρι να τα καταφέρω. Και κλείνω λέγοντας ότι: "Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω". Όπως είπες και συ Γιάννη Βαρδινογιάννη".

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Είπατε για μία λύση, που περιλαμβάνει αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου. Για τι ποσό μιλάμε;

"Ξέρουμε ότι τα πράγματα δεν είναι εύκολα. Δεν ξέρω πόσα θα βάλει ο καθένας. Εγώ ξέρω ότι δεν πρόκειται να ξανασυνεργαστώ με τον κ. Βαρδινογιάννη. Η πρόσκληση είναι ανοικτή προς όλους όσοι αγαπάνε τον Παναθηναϊκό. Όποιος θέλει μπορεί να μπει μέσα, εγώ δεν έχω μιλήσει με κανέναν. Προς το παρόν, αυτό που ξέρω εγώ είναι ότι με 15 εκατομμύρια φτάνουμε ως το τέλος της περιόδου. Αυτήν την πληροφόρηση έχω εγώ".

Για την Παιανία τι ακριβώς θα συμβεί με το ενοίκιο που ζητάει ο κ. Βαρδινογιάννης;

"Ο κ. Βαρδινογιάννης είχε πει ότι δεν θα τα χαλάσουμε για το προπονητικό. Θα κάτσουμε να φτιάξουμε έναν νέο Παναθηναϊκό, όπως είχε πει ο Βαρδής, ο Θόδωρος και ο Γιώργος, ότι φτιάχνουμε ένα προπονητικό για τον Παναθηναϊκό. Ας ελπίσουμε να μην βγει το παιδί μου μετά από χρόνια να πει: "Ποιος Παναθηναϊκός, φέρτο εδώ να πάρουμε κανένα φράγκο".

Πολύ σημαντικό είναι το γηπεδικό. Εμένα ό,τι και να μου κάνει κανείς με την επικοινωνία, δεν καταλαβαίνω Χριστό. Εγώ είχα δώσει 220 χιλιάδες στον Ερασιτέχνη και δεν μου είχαν δώσει καμία απόδειξη. Μετά από καιρό, ο κ. Κίτσιος μου είχε δώσει ένα χαρτί ότι εισέπραξαν 220 χιλιάδες ως μία προσωρινή ταμειακή διευκόλυνση.

Ο ερασιτέχνης Παναθηναϊκός έχει περάσει πολλές δεκαετίες και έχουν περάσει τόσοι αθλητές που και αυτοί και οι οικογένειές τους ήθελαν να γίνουν μέλη, αλλά μία κάστα ανθρώπων δεν τους το επέτρεψαν. Αλλά το πρόβλημα είναι οι εγκαταστάσεις. Είναι δυνατόν να μην έχεις εγκαταστάσεις να βγάλεις αθλητές, αλλά και να εισπράξεις χρήματα από τις συνδρομές;

Το μέλλον του Παναθηναϊκού είναι η πράσινη πολιτεία. Η περιοχή του ΟΑΚΑ. Όχι για να πάει ο Παναθηναϊκός να παίξει μπάλα. Αλλά για να μας παραχωρήσει η πολιτεία την εκμετάλλευση όλων των εγκαταστάσεων. Να φτιάξουμε ένα γήπεδο 45 χιλιάδων θέσεων δίπλα στο ΟΑΚΑ και να ζωντανέψει όλη η περιοχή που είναι ένα νεκρό πράγμα.

Και η πολιτεία να κάθεται να εισπράττει κιόλας. Παρένθεση: Όταν φαινόταν ότι το γήπεδο στο Βοτανικό δεν θα προχωρούσε, είχα πάρει ένα τηλέφωνο τον κ. Αντώνη Σαμαρά. Και του είχα πει για το ΟΑΚΑ. Μου είχε πει ότι το βλέπει θετικά. Στο πρώτο ραντεβού με έναν άνθρωπό του, είχα ζητήσει και τον κ. Σαμαρά. Και είχαμε δει ότι μας κάνει.

Αποτέλεσμα; Δεν έγινε ποτέ επόμενο τηλεφώνημα. Πρόσφατα είχα δει και δηλώσεις του κ. Τσίπρα που είχε πει ότι δεν έχει καμία αντίρρηση. Θα αξιοποιούσαμε μία περιοχή, με το κράτος αντί να πληρώνει, να εισπράττει. Όταν λοιπόν μας ξεμπλέξει ο κ. Βαρδινογιάννης με το γήπεδο στο Βοτανικό, πιστεύω ότι η μόνη λύση για τον Παναθηναϊκό θα είναι η πράσινη πολιτεία".

Σε περίπτωση που η πρότασή σας γίνει αποδεκτή, θα γίνει γενική συνέλευση πριν τις 4/10;

"Αν ο κ. Βαρδινογιάννης μάς πει τι θέλει, μπορούμε να πάμε στο επόμενο βήμα. Όλα τα άλλα τα βλέπω εκ του πονηρού".

Δεν υπάρχουν λάθη από την μεριά σας και πόσα είναι τελικά τα χρήματα που έχετε βάλει αυτά τα δύο χρόνια;

"Τα δικά μου χρήματα, είναι 22 εκατομμύρια πραγματικά ζεστά λεφτά. Ο κ. Βαρδινογιάννης δεν ξέρω πόσα έχει βάλει. Έχετε εσείς κανένα χαρτί; Εγώ πιστεύω ότι δεν είναι παραπάνω από 7 εκατομμύρια.

Αλλά δεν είναι τα πολλά λεφτά. Ο Βαρδής, ο Θόδωρος και ο Γιώργος, μία φορά την εβδομάδα έκαναν σύσκεψη με τους προπονητές. Ο κ. Γιάννης Βαρδινογιάννης με ποιον συνεδριάζει; Με τον κ. Γκόντζο, τον Βέλιτς; Με ποιον;

Οι ευθύνες δεν είναι 100-0. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έχω κάνει λάθη. Αλλά δεν φταίω για όλα αυτά που λέει".

Τους αδελφούς Γιαννακόπουλους τους θέλετε μαζί σας για το αύριο;

"Ο Παύλος και ο Θανάσης Γιαννακόπουλος είναι οι μεγαλύτεροι εν ζωή παράγοντες στην ιστορία του Παναθηναϊκού. Δεν έχω κάνει ποτέ καμία δήλωση εναντίον τους. Αυτό που προκάλεσε πρόβλημα είναι η κατάσταση της βασιλείας. Ο διάδοχος δηλαδή. Έχω πρόβλημα με τη διαδοχή.

Η νεότερη γενιά έχει δημιουργήσει προβλήματα κατά τη γνώμη μου. Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα μαζί τους. Ο Παναθηναϊκός τους θέλει. Ο Παναθηναϊκός θέλει όλους τους ανθρώπους που μπορούν να βοηθήσουν. Με το διάδοχό τους, η μοναδική εξέλιξη της σχέσης μας θα είναι τα δικαστήρια".

Με τον κύριο Μαρινάκη υπάρχει προσωπικό θέμα;

"Δεν έχω προσωπικά θέματα μαζί του. Τον γνωρίζω επιχειρηματικά και εκεί σταματάει η ιστορία. Ο κ. Πατέρας τον γνωρίζει από μικρό. Επ' ευκαιρίας να σας πω ότι ο Ολυμπιακός και ο Παναθηναϊκός μαζί μόνο, μπορούν να φτιάξουν το ποδόσφαιρο. Δεν υπάρχει ο ένας χωρίς τον άλλο".

Θα συνεργαστείτε με τον κ. Πατέρα; Γιατί απαγορεύσατε στον κ. Γκόντζο να είναι στην αίθουσα;

"Θεωρώ ότι ο κ. Γκόντζος θα πρέπει να έχει θέση μόνο σε γενική συνέλευση συμβούλων. Εσάς σας έλαχε να δουλεύετε εκεί και πρέπει να βγάλετε το ψωμί σας, γι' αυτό και ρωτάτε.

Όσον αφορά στον κ. Πατέρα, έχουμε κάποιες τηλεφωνικές επικοινωνίες όχι πολύ συχνές. Η πρωτοβουλία μου είναι πρωτοβουλία Παναθηναϊκή. Τον κ. Πατέρα τον τιμώ για την προσφορά του στον Παναθηναϊκό. Μπόρεσε να επιτύχει τους στόχους μας".

Υπήρχε φημολογία πως υπήρχε συμφωνία με την οικογένεια Γιαννακόπουλου, την οποία εσείς χαλάσατε. Με τον κ. Πολέμη έχετε επικοινωνία;

"Είχαμε μία επικοινωνία και του είπα τι θα κάνω. Μείναμε στο ότι θα βρεθούμε να το συζητήσουμε.

Με τους κ. Γιαννακόπουλους δεν υπήρχε τέτοιο θέμα. Τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο τον έχω δει δύο φορές. Μία φορά είχε έρθει στο γραφείο μου και μου είχε πει ότι έχει 30 εκατομμύρια και πόσα βάζω να αγοράσουμε τον Βαρδινογιάννη. Του είχα πει όχι, γιατί δεν είναι αυτό η πολυμετοχικότητα που είχα σκεφτεί. Είμαστε στη φάση που ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει.

Με είχε χαρακτηρίσει ως όψιμο Παναθηναϊκό. Εγώ έχω τιμηθεί με το "Χρυσό Τριφύλλι" προτού γεννηθεί ο Δημήτρης. Του λέω ότι ποτέ δεν είναι αργά. Όποιοι κάνουν λάθη και τα παραδέχονται, προχωράνε, αλλά δεν θέλω να κάτσω στο ίδιο τραπέζι μαζί του".

Δεν φοβάστε μελλοντικά ότι μπορεί να υπάρξει νέα διχόνοια;

"Φοβάμαι. Και θα υπάρξει και θα αντιμετωπιστεί. Θα τη βρούμε την άκρη. Για να φτάσουμε στις επόμενες δεκαετίες, ο Παναθηναϊκός χρειάζεται πολυμετοχικότητα. Αν εμφανιστεί ο σούπερ λεφτάς και πει ότι θα πάρει τον Παναθηναϊκό, δεν θα πω όχι".

Σε αυτούς που σας κατηγορούν, τι απαντάτε και γιατί προεξοφλείτε ότι δεν θα δεχτεί ο κ. Βαρδινογιάννης τις προτάσεις σας;

"Είμαστε στην ίδια συνέντευξη Τύπου; Εγώ δεν είπα ότι δεν θα το δεχτεί. Είπα ότι αν το δεχτεί, προχωράμε. Και εγώ έχω κάνει λάθη".

Είπατε πως όταν αποχωρήσατε, δεν ανοίξατε το στόμα σας γιατί η ομάδα ήταν στους στόχους της. Ήρθε το καλοκαίρι και σήμερα μαθαίνουμε ότι αφήσατε 30 εκατομμύρια και να ερευνηθεί το θέμα της ΓΗΠΕΛ. Γιατί αυτά που τα λέτε σήμερα, δεν τα είπατε το Μάιο ή τον Ιούνιο, πριν παραιτηθεί ο κ. Βαρδινογιάννης; Θα μαθαίναμε έτσι πού πήγαν τα λεφτά και θα γλιτώναμε ίσως και κάποιες απώλειες παικτών για ένα κομμάτι ψωμί.

"Ένα από τα πολλά αρνητικά στην ανάμειξη με τον Παναθηναϊκό, είναι όλη αυτή η δημοσιότητα. Το τελευταίο που θα ήθελα μετά την τρίτη αθετημένη υπόσχεση του κ. Βαρδινογιάννη να τον προκαλέσω να απαντήσει. Θεώρησα ότι καλύτερο για μένα ήταν να μην μιλήσω, αναλογιζόμενος και τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις. Τώρα υπάρχει μία πορεία του Παναθηναϊκού προς το Πρωτοδικείο".

Το 2010 είχε γίνει μία έρευνα για τα οικονομικά του Παναθηναϊκού. Θεωρείτε ότι ήταν σωστή;

"Το 2010 η καθαρή θέση του Παναθηναϊκού ήταν 14 εκατομμύρια ευρώ. Σήμερα η καθαρή θέση θα έχει επιβαρυνθεί σημαντικά".

Πόσα χρήματα θα βάλετε τώρα; Υπάρχουν άλλες θυγατρικές του κ. Βαρδινογιάννη πλην της ΓΗΠΕΛ;

"Δεν γνωρίζω για τις άλλες θυγατρικές. Η ευθύνη του είναι να τελειώσει αυτή η ιστορία. Εγώ θα βάλω ό,τι ποσοστό συμφέρει τον Παναθηναϊκό. Αν χρειαστεί να βάλω παραπάνω από το ποσοστό που έχω, θα δω τι μπορώ να κάνω. Δεσμεύομαι ότι θα προσπαθήσω. Και σε όποιον αρέσει".

Οι σχέσεις με τον Ερασιτέχνη ποιες θα είναι;

"Ο Παναθηναϊκός είναι ενιαίος και αδιαίρετος. Αν προχωρήσουμε στην πράσινη πολιτεία, θα είμαστε παρέα. Είναι αστείο να λέμε ότι θα βάλουμε 15 εκατομμύρια στην ΠΑΕ και να μην μπορούμε να δώσουμε 600 χιλιάδες στον Ερασιτέχνη. Η ΠΑΕ θα πρέπει να είναι δίπλα στον Ερασιτέχνη, αλλά σε αυτόν τον Ερασιτέχνη που θέλει να φτιάξει εγκαταστάσεις και έχει προοπτική".

Κάποιοι το 2008 δεν ήθελαν να μπουν στον πολυμετοχικό Παναθηναϊκό.

"Είναι δύσκολη η κατάσταση τώρα. Δεν ξέρω τι θα κάνουν. Είδατε τον Αλέξη Ζολώτα που έβαλε 9 εκατομμύρια και κάποια στιγμή τον έβριζαν όλοι. Πιστεύω ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα κάποιοι σοβαροί άνθρωποι να έρθουν στον Παναθηναϊκό".



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου